تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیته فوتسال گفت: منتظر پاسخ AFC برای تغییرات احتمالی در قرعه کشی جام ملت‌های فوتسال آسیا هستیم.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۳۷۸
منتظر پاسخ AFC هستیم/ حق افغانستان است که در جام ملتها شرکت کند

به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،داود پرهیزکار  درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال قبل از حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: خوشبختانه برنامه لیگ مشخص شد و قرار است باشگاه‌های ما از اول آبان چهار هفته از مسابقات را برگزار کنند. سپس مسابقات برای برگزاری اردوی تیم ملی تعطیل می‌شود. تورنمنت کیش را در نظر داشتیم که به خاطر انصراف کویت و مشکلاتی که وجود داشت، لغو شد. در حال حاضر هم با چند کشور آسیایی مذاکراتی صورت گرفته و احتمالاً تیم ملی دیدارهای تدارکاتی برگزار می‌کند.
رئیس کمیته فوتسال درباره درخواست باشگاه گیتی پسند برای به خدمت گرفتن محمد هاشم زاده مربی تیم ملی تصریح کرد: آقای هاشم زاده درخواستش را ارائه داده است. از قبل بخشنامه‌ای مبنی بر عدم حضور همزمان مربیان ملی در باشگاه‌ها وجود داشت. البته امسال شرایط ویژه است. نظر کمیته فوتسال برای همکاری هاشم زاده در گیتی پسند مثبت است ولی تصمیم نهایی را هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گیرد.
پرهیزکار در خصوص تغییر میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا از ترکمنستان به کویت و اینکه آیا ممکن است ترکمنستان از این مسابقات کنار گذاشته شود؟ اظهار کرد: ما به صورت غیر رسمی با یکی از مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال AFC مکاتبه کرده ایم. کنفدراسیون آسیا هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نکرده ولی منتظر پاسخ این مسئول هستیم تا ببینیم برنامه به چه شکل می‌شود.
وی ادامه داد: ترکمنستان در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا که در کشور ارومیه ایران برگزار شد، در گروه خود سوم شد و به دلیل میزبانی جام ملت‌ها سهمیه حضور در این مسابقات را داشت. اینکه آیا حالا برنامه و یا قرعه مسابقات عوض می‌شود یا نه را هنوز نمی‌دانیم. به نظرم اگر بخواهند تغییری در برنامه و قرعه جام ملت‌های فوتسال آسیا ایجاد کنند، این حق افغانستان است که به جای ترکمنستان به این رقابت‌ها بیاید.
رئیس کمیته فوتسال در خصوص میزبانی کویت هم یادآور شد: برای حضور در کویت مشکلی نداریم و اتفاقاً بازی در این کشور برای تیم ملی ما بهتر است. کویتی‌ها امکانات خوبی دارند و مشکلی در این زمینه نداریم.
پرهیزکار در پایان با اشاره به لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا هم گفت: تصور من این است که جام باشگاه‌های آسیا کاملاً لغو نشده و احتمال دارد در تاریخ دیگری حتی شاید در سال ۲۰۲۱ برگزار شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین