تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
plusresetminus
حزب الله:رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: امسال رژه نیروهای مسلح به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد و در ۳۱ شهریور که روز آغاز هفته دفاع مقدس است به‌صورت تصویری در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۳۷۷
دیدار مقام معظم رهبری با یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس/امسال رژه نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،نشست خبری اعلام برنامه های برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سوم خرداد سال جاری را آغاز گر برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد و گفت: این برنامه ها به ‌مدت ۴۳ هفته تا پایان سال ۹۹ برگزار خواهند شد.
وی بیان داشت: به‌طور کلی ۲۶ هزار و ۵۰۱ برنامه در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود که البته برخی از این برنامه ها قبلا اجرا شده و تا پایان سال به‌طور مستمر بقیه آنها نیز اجرا خواهد شد.
سردار کارگر افزود: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با نهادها و سازمان‌های مختلف در سطح نیروهای مسلح با امیر سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و کلیه معاونین هماهنگ کننده نیروهای چهارگانه ارتش، در سپاه پاسداران با سردار نقدی و معاونین هماهنگ کننده نیروهای ذیربط و همچنین با فرمانده نیروی انتظامی و امیر شعبانیان در وزارت دفاع دیدار و گفت‌وگو داشتیم.
وی با اشاره به تصویب و ابلاغ برنامه‌های اجرایی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح ۳۶ برنامه، ارتش جمهوری اسلامی ۳۸۱ برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۷۸برنامه، نیروی انتظامی ۸۰ برنامه، وزارت دفاع ۶۵ برنامه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۱۸۸ برنامه، دانشگاه عالی دفاع ملی ۳۳ برنامه که در مجموعه کلیه برنامه‌های نیرو‌های مسلح هزار و ۶۱ برنامه را در حال اجرا داریم.
رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: نیرو‌های مسلح یک هزار و ۶۱ برنامه اصلی را در حوزه گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دستور کار دارند و ۷۰۹ برنامه اصلی نیز در ستاد وزارتخانه‌ها و نهاد‌های کشوری در دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین در سطح استان‌ها دو هزار و ۹۱۸ برنامه اجرایی داریم و بر این اساس، مجموعاً ۲۶ هزار و ۵۰۱ برنامه ما در سراسر کشور مورد تأیید قرار گرفته که از سوم خرداد تا پایان سال در حال اجراست.
وی با اشاره به همکاری و تعامل ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی گفت: وزارت ارتباطات، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، وزارت کار و تعاون، وزارت صمت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت کشور، وزارت نفت، وزارت ورزش، وزارت نیرو، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات، معاونت امور زنان و خانواده‌های ریاست جمهوری، مرکز رسیدگی به امور مساجد، اتاق اصناف ایران، جمعیت هلال احمر، شهرداری تهران سازمان و... در برگزاری چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع همکاری و برنامه‌های متنوعی را در دستور کار خود قرار دادند که این فعالیت‌ها قابل تقدیر است.
رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: سازمان صدا و سیما ۲۱ هزار و ۸۱۳ برنامه را تدارک دیده که در بخش های مختلف این سازمان در قالب ۲۲۹ هزار و ۱۴۹ دقیقه برنامه در حوزه دفاع مقدس پخش خواهد شد.
کارگر با بیان اینکه امسال رژه نیروهای مسلح به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد، افزود:   در ۳۱ شهریور که روز آغاز هفته دفاع مقدس است به‌صورت تصویری در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود و از بیانات و رهنمودهای ایشان استفاده خواهیم کرد. همچنین یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس نیز در این دیدار حضور خواهند داشت.
 
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین