کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازیگر شرور فیلم «مرد مورچه‌ای ۳» انتخاب شد

باشگاه خبرنگاران جوان , 25 شهريور 1399 ساعت 11:42

حزب الله:جاناتان میجرز در سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی «مرد مورچه ای» نقش شخصیت شرور فیلم را بازی می‌کند.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،جاناتان میجر با گرفتن نقش اصلی در قسمت سوم فیلم سینمایی «مرد مورچه ای» به دنیای سینمایی مارول پیوست.
ورایتی تایید کرد که میجرز نقشی نامشخص را در فیلم سینمایی «مرد مورچه ای» در مقابل بازیگران اصلی این فیلم، پال راد و اوانجلین لیلی بازی خواهد کرد. پیتون رید برای کارگردانی سومین قسمت از این فیلم ابرقهرمانی بازخواهد گشت. گزارش‌ها نشان می‌دهد که نقش در نظر گرفته شده برای جاناتان میجرز «Kang the Conquerer» نام دارد. یک شخصیت ابرشرور که قابلیت سفر در زمان را دارد.
اولین فیلم سینمایی «مرد مورچه ای» در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی فروش داشت. بعد از آن در سال ۲۰۱۸ دنباله‌ای برای این فیلم به نام «مرد مورچه‌ای و زنبورک» منتشر شد که آن هم در گیشه موفق بود و به فروش ۶۲۲ میلیون دلاری رسید.
میجرز در سال موفقیت‌های خوبی داشته است. او در فیلم سینمایی «پنج خون» به کارگردانی اسپایک لی در مقابل دلروی لیندو به نقش آفرینی پرداخت وهمینطور نقش اصلی سریال «لاوکرفت کانتری» از شبکه اچ بی او هم به او  سپرده شد. این بازیگر سال گذشته در فیلم سینمایی «آخرین مرد سیاه پوست در سان فرانسیسکو بازی کرد که توانست با آن نامزد جوایز گاتهام و همچنین جوایز اسپیریت فیلم‌های مستقل شود.
میجرز اکنون در مرحله تولید فیلم سینمایی «هرچه محکم‌تر به زمین می خورند» قرار دارد و در مقابل ادریس آلبا نقش آفرینی خواهد کرد. هفته پیش نیز اعلام شد چند بازیگر دیگر از جمله رجینا کینگ به این پروژه اضافه شده اند. میجرز نقش شخصی را بازی می‌کند که دنبال انتقام گیری از کسی است که برادرش را به قتل رسانده است و نقش این قاتل را آلبا بازی می‌کند.


کد مطلب: 235355

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/235355/بازیگر-شرور-فیلم-مرد-مورچه-ای-۳-انتخاب

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com