تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
plusresetminus
حزب الله:«جی جانسون» به اظهارات اخیر ترامپ درباره مهار ویروس کرونا در آمریکا، واکنش نشان داد و آن را پوچ توصیف کرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۳۵۴
وزیر دفاع اسبق آمریکا: سخنان ترامپ درباره مهار کرونا پوچ است
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، اظهارات ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگار سی ان ان مبنی بر اینکه دیگر نمی‌توان برای همه‌گیری ویروس کرونا کاری کرد، با انتقادات بسیاری به ویژه از سوی مقامات این کشور مواجه شد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه اخیر خود با یکی از خبرنگاران سی ان ان گفت: دیگر نمی‌توانیم برای مهار و کنترل ویروس کرونا کاری انجام دهیم.
و حالا پس از سیسولاک، فرماندار ایالت نوادا، جی جانسون، وزیر دفاع اسبق آمریکا، نسبت به سخنان ترامپ در گفت‌‍وگو با سی ان ان واکنش نشان داده و آن را مضحک و پوچ خوانده است.
جانسون گفت: در اواسط آوریل (فروردین و اردیبهشت ماه)  اینجا در شمال شرقی منطقه نیویورک-نیوجرسی که من زندگی می‌کنم، به عنوان یکی از پرترددترین بخش‌های  کشور، ما می‌دانستیم که چگونه منحنی را مسطح کنیم، ما می‌دانستیم که چگونه می‌توانیم از طریق رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک شیوع ویروس را کاهش دهیم، اما پس از ماه آوریل با وجود کاهش سرعت روند کار، باز هم نسبت به سایر کشورها، مدیریت و رهبری ملی خوبی داشتیم.، اما رئیس جمهور ما با اقداماتی که انجام داد این مسئله را به یک موضوع سیاسی تبدیل کرد.
جانسون خطاب به ترامپ گفت: آمریکا با وجود برخورداری از چنین سیستم بهداشتی قوی، عملکرد ضعیفی در مقابله با این بیماری همه‌گیر داشته است و این‌ها به دلیل سیاست‌های نادرستی است که در این باره اتخاذ شده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین