کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخشان: بازی با التعاون عربستان راحت نیست/ بازیکنان جدید نشان دهند که بی دلیل جذب پرسپولیس نشده اند

باشگاه خبرنگاران جوان , 25 شهريور 1399 ساعت 10:35

حزب الله:کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی با التعاون عربستان برای پرسپولیس سخت خواهد بود و به هیچ وجه راحت نیست.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی این باشگاه برابر التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این بازی سخت است و به هیچ وجه راحت نیست. تمام تیم‌ها با تجهیزات کامل، برنامه ریزی مناسب و پوشش نقاط ضعف در بازار نقل و انتقالات به این مسابقات پا می‌گذارند. به طور قطع تمام باشگاه‌ها از سطح کیفی و فنی بالایی برخوردار هستند و با شرایطی کاملا متفاوت نسبت به لیگ‌های داخلی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند.
او افزود: پرسپولیس نتایج جالبی در ۲ بازی ابتدایی نگرفت و باید در ادامه مسابقات حواس خود را جمع کند. آن‌ها باید با تمرکز و تلاش بالا به مصاف حریف عربستانی خود بروند.

بازیکنان جدید نشان دهند که بی دلیل جذب پرسپولیس نشده اند

سرمربی اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه جدایی علیپور، بیرانوند و ترابی چقدر روی عملکرد این تیم تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: این نفرات مهره‌های با ارزشی بودند و غیبت آن‌ها بی تاثیر نیست. این یک حقیقت است که باید رفت و آمد بازیکنان را بپذیریم. کسانی که به عنوان بازیکن جایگزین جذب شده اند باید تلاش زیادی انجام دهند تا جای نفرات جدا شده را پُر کنند و نشان دهند که انتخاب آن‌ها بی دلیل نبوده است.
او همچنین در خصوص نفرات جدید باشگاه پرسپولیس، بیان کرد: نمی‌خواهم بگویم که نفرات جذب شده بی کیفیت هستند، اما بازیکنان خوب، زمانی دیده می‌شوند که بتوانند خودشان را ثابت کنند.

نویدکیا سرمایه باشگاه سپاهان است

درخشان درباره بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و اولین تجربه مربیگری محرم نویدکیا، گفت: ما باید داشته‌های خودمان را حفظ کنیم. محرم نویدکیا بازیکن خوبی بوده و باشگاه سپاهان حتما کنار او، کسی را بگذارد تا به نویدکیا کمک کند. او یکی از سرمایه‌های سپاهان است و باید به خوبی محافظت شود. مهره سوزی خوب نیست و یادمان باشد بعضی از افراد سرمایه‌های فوتبال ایران هستند.

تمام باشگاه‌ها بازیکن و مربی خارجی جذب می‌کنند

کارشناس فوتبال کشورمان در زمینه منع جذب بازیکن و مربی خارجی، اظهار داشت: این یک اصل در فوتبال دنیا است که تمام باشگاه‌ها بازیکن و مربی خارجی جذب کنند. البته مربی و بازیکن خارجی باکیفیت باید به فوتبال ما اضافه شود تا بتواند سطح مسابقات را بالا ببرد. راهکار اندیشیده شده، ثمربخش نخواهد بود، به دلیل اینکه بعضی وقت‌ها برای پیدا کردن یک مورد، چند چیز را از دست می‌دهیم. فکر می‌کنم در این مقطع زمانی تصمیم درستی نبود، اما باید با آن کنار آمد. امیدوارم در آینده از داشته‌های خودمان بیشتر استفاده کنیم.

وقتی نتوان بازیکن خارجی جذب کرد، قیمت بازیکن داخلی بالا می‌رود

درخشان در مورد بالا رفتن قیمت مربیان و بازیکنان ایرانی، عنوان کرد: وقتی نتوان بازیکن خارجی جذب کرد، قیمت بازیکن داخلی بالا می‌رود. زیرساخت‌های ما طی این مدت قوی نبوده است و بابت آن باید هزینه پرداخت کنیم. زیرساخت‌ها ناقص بود و بازیکن با کیفیت به فوتبال ما معرفی نشد، به همین دلیل باشگاه‌ها مجبورند قیمت پیشنهادی بازیکنان را بپذیرند.


کد مطلب: 235329

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/235329/درخشان-بازی-التعاون-عربستان-راحت-نیست-بازیکنان-جدید-نشان-دهند-بی-دلیل-جذب-پرسپولیس-نشده-اند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com