کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکلیف پرسپولیس با یک بازی یکسره می‌شود/ تازه واردها باید هضم شوند

مهر , 25 شهريور 1399 ساعت 9:05

حزب الله:
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به کار دشوار پرسپولیس در مسیر صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: دیدارهای رفت و برگشت با التعاون تکلیف این پرسپولیس را برای صعود مشخص می کند.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،فرزاد آشوبی در خصوص دیدار سه شنبه شب پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است. این تیم فرصت کوتاهی برای هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیمی داشت. تازه واردها باید در ساختار پرسپولیس هضم شوند. کادرفنی این تیم باید برنامه قبلی خود را با چینش جدید ادامه دهد.
پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای صعود از مرحله گروهی افزود: با توجه به نتایج ضعیف این تیم در دو بازی ابتدایی چاره‌ای جز پیروزی مقابل التعاون برایش باقی نمی‌ماند. پرسپولیس در همین دو دیدار با التعاون تکلیف صعود خود را مشخص می‌کند.
وی درباره رفتن علی علیپور و مهدی ترابی از جمع سرخپوشان و تاثیر این موضوع روی عملکرد احتمالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هر دو نفر از بازیکنان تاثیر گذار این تیم بودند. قطعاً نبود آنها مشکل ساز خواهد شد ولی من فکر می‌کنم بازیکنان جدید، انگیزه فراوان دارند. امیدوارم بتوانند کیفیت خودشان را نشان دهند.
آشوبی درباره احتمال حضور حامد لک برای اولین بار در درون دروازه پرسپولیس برای دیدار با التعاون یادآور شد: هیچکس جز گل محمدی نمی‌تواند تعیین کند که چه گلری باید در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: آرامش بازیکنان و تمرکز آنها در بازی با التعاون بسیار اهمیت دارد. پرسپولیس باید با برنامه و کم اشتباه در گروه خود باشد تا به بردهای متوالی برسد.


کد مطلب: 235303

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/235303/تکلیف-پرسپولیس-یک-بازی-یکسره-می-شود-تازه-واردها-باید-هضم-شوند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com