کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایش سلامت دانش آموزان هر سه هفته یکبار/ ماجرای ابتلای دانش آموزی الشتری به کرونا

24 شهريور 1399 ساعت 14:00

حزب الله:مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش گفت: هر سه هفته یکبار از وزارت بهداشت گزارشی از وضعیت سلامت دریافت می‌کنیم.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،محمد محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش درباره روند نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مدارس اظهار کرد با توجه به برنامه ریزی هایی که داشتیم قرار بر این است تا هر سه هفته یک بار وزارت بهداشت گزارشی از وضعیت مدارس به ما ارائه کند تا بر اساس این گزارش برنامه ریزی های بعدی انجام شود.
او ادامه داد: طبق گزارش‌های دریافتی تصمیم‌گیری می‌کنیم که فعالیت مدارس به چه صورت ادامه پیدا کند یا تعطیل شود.
محسن بیگی با اشاره به اینکه البته حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست و به صورت اختیاری انجام می‌شود، گفت: اگر پروتکل های بهداشتی به ما این هشدار را بدهد که بازگشایی مدارس برای سلامتی دانش آموزان نگران کننده باشد مدارس را تعطیل می‌کنیم که البته همه این احتمالات با توجه به گزارش های وزارت بهداشت و تصمیم گیری های مربوطه خواهد بود.
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد مدارس ما دولتی هستند، اظهار کرد: اگر دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مواردی رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی را در مدارس مشاهده کردند از طریق سامانه ارزیابی عملکرد به نشانیshekayat.medu.ir می‌توانند به ما اطلاع رسانی کنند تا بررسی‌های لازم انجام شود.
مدارس الشتر بازگشایی نشده بود
او درباره شایعه ابتلا به کرونا دانش آموزان به کرونا در شهرستان الشتر لرستان اظهار کرد: پیگیری های انجام شده نشان داد بخش عمده افرادی که به کرونا مبتلا شدند دانش‌آموز نبودند و فقط یک نفر دانش آموز بوده است که آن هم برای دریافت کتاب‌های درسی به مدرسه مراجعه کرده بود.
محسن بیگی تاکید کرد: در این منطقه به دلیل آنکه شدت شیوع کرونا افزایش پیدا کرده بود مدارس حتی بازگشایی هم نشده بودند و صرفاً برای دریافت کتابهای درسی دایر شدند.


کد مطلب: 235282

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/235282/پایش-سلامت-دانش-آموزان-سه-هفته-یکبار-ماجرای-ابتلای-آموزی-الشتری-کرونا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com