تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
plusresetminus
حزب الله: مسوول امور مددکاری و مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت از کمک ۳۰۰ میلیون تومانی یک خیر در تکمیل پایگاه سلامت کوی محمدیه همدان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۲۸۰
کمک ۳۰۰ میلیون تومانی یک خیر در تکمیل پایگاه سلامت همدان
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،حمید شاکری صفت  با اشاره به کمک یک خیر به منظور تکمیل پایگاه سلامت کوی محمدیه همدان اظهار کرد: این پایگاه سلامت به مساحت ۲۵۰متر مربع در حال ساخت است که ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت آن مساعدت شده است.
وی با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۷ با اختصاص اعتبار و تلاش شبکه بهداشت همدان آغاز شده است گفت: به دلیل اتمام بودجه، اجرای سفت کاری با همکاری مجمع خیرین سلامت همدان و مساعدت این نیکوکار از مردادماه ۹۹ آغاز شده است.
مسوول امور مددکاری و مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت با اشاره به اینکه در سال ۹۷ و ۹۸ ،۵۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است افزود: بعد از پایان احداث این پروژه مراقبت ها و خدمات بهداشتی برای تمام سنین در این پایگاه سلامت ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه خیرین می توانند در ساخت پایگاه های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی ورود کنند و باقیات الصالحاتی برای خود بر جای بگذارند گفت: آنها می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ واریز کنند تا اقداماتی در این راستا صورت گیرد.
شاکری بیان کرد: اخیرا نیز توسط یک خیر شهرستان درگزین یک دستگاه آب سردکن، سه دستگاه سونی کیت، سه عدد اکسیژن ساز و سه عدد تب سنج به مرکز خدمات جامع سلامت شاهنجرین شهرستان رزن اهدا شد که از اقدام نیک ایشان نیز قدردانی می کنیم.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین