تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
حزب الله:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: دانش آموز فوت شده خوزستانی به قطع به کرونا مبتلا شده بود اما با توجه فاصله زمانی بازگشایی مدارس به نظر نمی آید که بیمار در مدرسه مبتلا شده باشد.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۲۷۹
مرگ دانش آموز خوزستانی به دلیل کرونا یا مشکلات قلبی؟
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، فرهاد ابول نژادیان در خصوص فوت دانش آموز خوزستانی بر اثر کرونا، اظهار داشت: این کودک سه‌شنبه گذشته که به مدرسه رفته بود، روز بعد پس از خوردن صبحانه به خانواده‌اش اطلاع می‌دهد درد فشار سینه را در سینه‌اش احساس می‌کند.
او افزود: خانواده‌اش در اولین فرصت به بیمارستان کارون گتوند مراجعه می‌کنند که در حین رسیدگی به وضعیت وی، بیمار دچار عارضه قلبی- تنفسی می‌شود که با رسیدگی کادر درمانی، کودک احیا و به بیمارستان گنجویان دزفول اعزام می‌شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان اینکه این بیمار بعد از اعزام شدن به بیمارستان گنجویان دزفول دوباره به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد، گفت: بار دیگر این کودک در بیمارستان گلستان اهواز دچار عارضه قلبی- تنفسی می‌شود.
ابول نژادیان افزود: کادر درمانی از این کودک تست PCR می‌گیرند و مشخص می‌شود که کودک به کرونا مبتلا شده است.
او بیان کرد: این کودک از دوران نوزادی بیماری قلبی - تنفسی داشته و درمانی نیز در این زمینه دریافت نکرده بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: این کودک به قطع به کرونا مبتلا شده بود اما با توجه فاصله زمانی بازگشایی مدارس به نظر نمی‌آید که بیمار در مدرسه مبتلا شده باشد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین