تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
plusresetminus
حزب الله:وکیل سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این مربی از "دروغگویی‌های مدیران باشگاه" ناراحت است و هیچ فرصت جدیدی در کار نیست.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۲۲۶
وکیل برانکو: فرصت جدید به پرسپولیس کذب است/ این بازی شرورانه را به فیفا اطلاع می‌دهم
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،علی رغبتی در گفت‌وگویی که با صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس داشت از توافق با برانکو ایوانکوویچ برای دادن فرصت جدید به باشگاه پرسپولیس خبر داد. او گفت: «طی صحبت‎هایی که با برانکو داشتیم توافق کردیم که دو یا سه هفته دیگر به ما وقت بدهد.»

این در حالی است که بر اساس آخرین نامه کمیته انضباطی فیفا، پرسپولیس‌ تنها تا ١١ سپتامبر  (٢١ شهریور) فرصت داشت که ٧٨۴ هزار یورو به برانکو بپردازد تا از مجازات‌های فیفا در امان باشد. 

در همین رابطه دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرسپولیس یک نفر را به عمان فرستاد تا با برانکو در آنجا صحبت کند و از او فرصت ٣٠ روزه‌  بخواهد. در آن جلسه برانکو گفت که این امکان وجود ندارد که فرصت ٣٠ روزه جدیدی به پرسپولیس بدهد زیرا ما در ۱۱ سپتامبر نامه ای به فیفا ارسال کردیم و گفتیم که باشگاه هیچگونه پرداختی نداشته و بنابراین درخواست اعمال مجازات‌ها را دادیم.

وی افزود: با این وجود آن شخص به باشگاه اطلاع داد که برانکو موافقت کرده فرصت ٣٠ روزه بدهد و باشگاه هم امروز نامه‌ای را به فیفا ارسال کرده و گفته است که برانکو با دادن فرصت ٣٠ روزه موافقت کرده است. این موضوع کذب است. برانکو از این دروغگویی و اعمال نفوذ باشگاه بسیار ناراحت است و به من دستور داد که این بازی شرورانه را به فیفا اطلاع دهم. 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین