کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آثار شهریار روی «میز شعر»

ایسنا , 24 شهريور 1399 ساعت 9:54

حزب الله: در آستانه روز شعر و ادبیات و سالروز درگذشت شهریار - شاعر نامدار ایرانی - برنامه «شب‌ ادبیات» از مجموعه «شب‌های هنر»، به بررسی آثار این شاعر می‌پردازد.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،«شب ادبیات» از مجموعه «شب‌های هنر» شامل دو بخش است که با عناوین «میز شعر» و «میز روایت» هر هفته دوشنبه‌ها روی آنتن می‌رود.

در بخش نخست این برنامه با عنوان «میز شعر» با اجرا و کارشناسی علیرضا بهرامی، این هفته شعر و شخصیت شهریار با حضور دکتر ناصر فیض بررسی خواهد شد.
۲۷ شهریور ماه سالروز درگذشت شهریار شاعر ایرانی به نام روز شعر و ادبیات نامگذاری شده است.
«میز روایت» از مجموعه «شب ادبیات» نیز با اجرای محمدرضا شرفی خبوشان، دوشنبه این هفته به موضوع زیر و بم روایت با حضور دکتر حمیدرضا شعیری خواهد پرداخت.
فصل جدید «شب‌های هنر» از هفته گذشته در شبکه چهار سیما آغاز شده است و دوشنبه ـ ۲۴ شهریور ماه ـ برای  دومین بار «شب ادبیات» از این مجموعه روی آنتن می‌رود.
«شب ادبیات» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما، به تهیه‌کنندگی احسان وحیدزاده و سردبیری دکتر حامد صلاحی، دوشنبه شب‌ها حدود ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می‌شود.
مجموعه برنامه‌های شب‌های هنر در دور جدید، سه شب در هفته و با افزایش مدت زمان پخش نسبت به سری پیش، از یکشنبه تا چهارشنبه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.


کد مطلب: 235223

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/235223/آثار-شهریار-روی-میز-شعر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com