تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
plusresetminus
حزب الله:یکی از معضلات کرج دسترسی آسان به جنوب شهر است که افتتاح زیرگذر ولیعصر (عج) کمک زیادی به بهبود آن می کند.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۱۲۷
زیرگذر ولیعصر دغدغه دسترسی آسان به جنوب کرج را رفع می کند
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،مهدی حاجی قاسمی عصر امروز شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ در دوازدهمین هفته از شنبه های جهادی در مراسم بهره برداری از زیرگذر ولیعصر (عج) اظهار داشت: پروژه زیرگذر ولیعصر جزو یکی از مطالبه های جدی ساکنین این منطقه بود که به حمد الهی در کمتر از یکسال به بهره برداری رسید.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه تلاش اعضای شورای پنجم کاهش مشکلات ترافیکی است، تصریح کرد: با بهره برداری از کنارگذر مهرشهر دسترسی ها به نقاط مختلف این کلانشهر راحت تر از گذشته خواهد شد.
دبیر دوم شورای شهر کرج به پروژه زیرگذر ولیعصر  اشاره کرد و افزود: عملیات احداث این پروژه در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج آغاز شده بود و چندین سال به خاطر تملک و معارضین رها شده بود که عزم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر باعث تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه شد.
حاجی قاسمی عنوان کرد: با بهره برداری از این پروژه در این راستا دسترسی به آزاد راه تهران کرج - کرج _ قزوین میسر و تسهیل می شود. پروژه کنارگذر مهرشهر از دیگر پروژه های عمرانی شهر است که اقدامات خوبی در این پروژه انجام و در یکماه اخیر بخشی از تملکات پروژه انجام شده و به نوعی دسترسی به فرودگاه پیام تسهیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: شاید یکی از ظرفیت های مغفول مانده استان عدم دسترسی مناسب به فرودگاه پیام به عنوان یک فرودگاه بین المللی در محدوده شهر کرج است که با افتتاح کنارگذر مهرشهر این دسترسی تسهیل می شود.
حاجی قاسمی ادامه داد: نیاز است سایر دستگاه ها بیش از پیش برای راه اندازی این پروژه با مدیریت شهری کرج مشارکت کنند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در پایان بیان کرد: از دکتر عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی که در این مراسم حضور دارند، درخواست می کنم تا به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان، از سایر ارگان ها برای بهره برداری از کنارگذر مهرشهر تا فرودگاه پیام کمک بخواهند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین