تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
plusresetminus
حزب الله:با تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا، در برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتسال هم تغییراتی ایجاد شد.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۰۶۴
تغییر برنامه‌های تیم ملی فوتسال با تعویق جام ملت‌های آسیا
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، تیم ملی فوتسال ایران که تاکنون چهار مرحله اردوی آماده سازی را برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا پشت سرگذاشته با تعویق یک ماهه این رقابت‌ها فرصت بیشتری برای رسیدن به مرز آمادگی دارد.
محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی پس از لغو تورنمنت کیش ادامه تمرین های تیم را هم متوقف کرد و امیدوار به برگزاری زودهنگام بازی‌های لیگ برتر بود اما با مخالفت باشگاه‌ها در نهایت مقرر شد فصل جدید لیگ برتر از اول آبان شروع شود. این اتفاق تغییراتی در برنامه‌های تیم ملی هم ایجاد کرده است.
پیش از این قرار بود بازیکنان پس از حضور در سه بازی باشگاهی از اواخر مهر به اردوی تیم ملی اضافه شوند اما با تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا، بازیکنان در مهر در تمرین‌های تیم باشگاهی خود شرکت می‌کنند، تا اواسط آبان در لیگ برتر به میدان می‌روند و از اواخر این ماه به اردوی تیم ملی اضافه شده و تا زمان پایان فوتسال قهرمانی آسیا، تیم ملی را همراهی می‌کنند.
کمیته فوتسال پس از لغو تورنمنت کیش هنوز نتوانسته بازی تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی فوتسال پیدا کند و این امر مهمترین دغدغه کادر فنی تیم ملی است و آن‌ها امیدوارند با تعویق این رقابت‌ها فرصت انجام بازی دوستانه را پیدا کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین