تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
plusresetminus
حزب الله:هافبک منچسترسیتی با هشدار به تیم لیورپول عنوان کرد این تیم تلاش می‌کند که قهرمانی را از لیورپول پس بگیرد. او همچنین تاکید کرد که نرفتن مسی به سیتی چندان مهم نیست.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۰۶۲
دی بروین: مهم نیست که مسی به سیتی نیامد/ قهرمانی را از لیورپول پس می‌گیریم
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،کوین دی بروین اکنون پنج فصل است که در سیتی حضور دارد. او دو بار قهرمان لیگ برتر و پنج جام داخلی کسب کرده است. خیلی دوست داشت تا با سیتی به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد ولی تیم او به لیون باخت و همین دی بروین را خیلی عصبانی کرد.
حالا، چهار هفته بعد، او ادعا می کند که عصبانی نیست. او خیلی زود باید در لیگ برتر کار خود را شروع کند و رویکرد تیم او و گواردیولا نیز تغییری نکرده است و آن هم تلاش برای قهرمانی است.
گواردیولا به دلیل تاکتیک‌های بیش از حد متفکرانه برابر لیون مورد انتقاد قرار گرفت اما دی بروین گفت: نوع نگاه او به فوتبال متفاوت است. او فلسفه خود را دارد و با آن می ماند و تغییر نمی کند. هیچ برنامه B برای گواردیولا وجود ندارد. برای بسیاری از مردم درک آن دشوار است. او فقط فکر حمله و گل زدن است. چالش فوری بازیکنان گواردیولا، پس گرفتن عنوان قهرمانی لیگ برتر از لیورپول است. ما تمام تلاش خود را می کنیم که قهرمانی را از لیورپول پس بگیریم.
کوین دی بروین هافبک بلژیکی و بهترین بازیکن فصل قبل لیگ برتر گفت: ما فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی داشتیم. بیشترین گل را در لیگ به ثمر رساندیم و تقریبا کمترین گل را دریافت کردیم ولی نتوانستیم قهرمان شویم. متاسفانه یکسری اشتباه در بازیهای خودمان داشتیم که دیگر نباید اجازه دهیم رخ دهند. 
او در پایان درباره انتقال مسی به منچسترسیتی که رخ نداد نیز گفت: صادقانه بگویم، من واقعاً به آن فکر نکردم. اگر می توانست اتفاق بیفتد، اتفاق می افتاد. اگر بتوانید مسی را به تیم خود برسانید کار بزرگی است. من می توانم آن را از دیدگاه یک باشگاه ببینم. اگر او می آمد به ما کمک می کرد زیرا از نظر من، او بهترین بازیکن تاریخ است اما هرگز دنبال این نیستم که چه بازیکنانی می توانند بیایند و چه اتفاقی می‌افتد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین