تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
plusresetminus
حزب الله:رئیس‌جمهور آمریکا به علت آنچه تلاش او در امضای توافق همکاری میان کوزوو و صربستان خوانده شده است، دوباره نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۰۵۹
ترامپ دوباره نامزد دریافت نوبل صلح شد!
نبه گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،شریه هیل نوشت: یکی از اعضای پارلمان سوئد روز جمعه رئیس‌جمهور آمریکا و دولت‌های کوزوو و صربستان را به عنوان نامزد‌های دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کرد.
«مگنوس جاکوبسون» در توئیتی نوشت: من دولت آمریکا و دولت‌های کوزوو و صربستان را به دلیل همکاری مشترکشان برای برقراری صلح و توسعه اقتصادی از طریق امضای توافق همکاری در کاخ سفید، به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کرده‌ام.
او در توئیت خود که همراه با نسخه‌ای از کل نامه حمایتش از نامزدی ترامپ منتشر کرد، افزود: تجارت و ارتباطات قطعات مهم تشکیل‌دهنده صلح هستند.
این دومین حمایت از نامزدی ترامپ برای دریافت جایزه صلح نوبل سال ۲۰۲۱ بود. روز چهارشنبه کریستین تایبرینگ-جد، عضو پارلمان نروژ، نیز از نامزدی رئیس جمهور آمریکا برای دریافت این جایزه به دلیل نقش فرمانده کل قوای آمریکا در میانجی‌گری میان اسرائیل و امارات عربی متحده حمایت کرد.
ترامپ هدایت‌گر مذاکرات سران صربستان و کوزوو بود، مذاکراتی که هفته گذشته در کاخ سفید به توافق سران این دو کشور منطقه بالکان بر سر عادی‌سازی روابط اقتصادی دو جانبه منجر شد.
با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و انتشار نتایج نظرسنجی‌ها، که هم‌اکنون به ضرر ترامپ و به نفع جو بایدن، رقیب دموکرات اوست، رئیس‌جمهور آمریکا برای کسب آرای مردمی دست به انجام هر اقدامی می‌زند؛ اقداماتی که حتی بعضی از آن‌ها در عرصه بین‌المللی با انتقاد شدید روبه‌روست.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین