تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
plusresetminus
حزب الله:فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: در هفته دفاع مقدس آئین افتتاحیه یادمان معراج شهدای کرج در منطقه بیلقان از اولویت‌های اساسی ما خواهد بود.
۰
کد مطلب : ۲۳۴۹۶۴
کرج حال و هوای دفاع مقدسی می‌گیرد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی با اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس  توضیح داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، از ۲۲ تا ۲۸ شهریور ماه کاروان «رزمندگان دیروز- مدافعان سلامت امروز» در مناطق طرح کرامت ناحیه بسیج امام حسین (ع) شهرستان کرج فعال خواهد شد. این کاروان متشکل از اتوبوس سلامت و اتوبوس‌های خاکی اعزام کننده رزمندگان در زمان جنگ و خودروهای ادوات نظامی و سیستم صوت مناسب با ایام غرورآفرین دفاع مقدس است که در سطح شهر به اجرای برنامه‌های مختلفی نظیر سرود، مسابقات فرهنگی وتئاتر خیابانی خواهند پرداخت.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج ادامه داد: همچنین این کاروان هدایایی را که در قالب رزمایش کمک مومنانه  برای دانش آموزان بی‌بضاعت در نظر گرفته شده است در بین آنها تقسیم خواهد کرد. تمام این برنامه‌ها با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد و پزشکان جهادی خدمات سلامت رایگان به افراد کم بضاعت و بی‌بضاعت ارائه خواهند داد و زمان اجرای برنامه نیز در ساعات بعد از ظهر هفته دفاع مقدس است.
زنجانی گفت: در هفته دفاع مقدس آئین افتتاحیه یادمان معراج شهدای کرج در منطقه بیلقان از اولویت‌های اساسی ما خواهد بود. این معراج شهدا، محل تدفین و تغسیل شهدای عظیم الشان ما از ابتدای جنگ تحمیلی تا سال۱۳۶۵ بوده است که بدلیل غفلت ما به محوطه آهنگری تغییر کاربری داده است. با مذاکرات انجام شده کارگاه آهنگری به مکانی دیگر منتقل خواهد شد ودر این زمین مقدس المان ونشان دفاع مقدسی افتتاح خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهر کرج  خاطرنشان کرد: پادگان شهید آقامهدی شرع پسند یادآور خاطرات شیرین تمام رزمندگان در اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است که یادمان و نماد دفاع مقدسی در ورودی پادگان ایجاد شده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین