تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
plusresetminus
حزب الله: مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اعمال جریمه برای مغازه دارانی که ب اگذاشتن موانع در معابر و خیابان در تردد شهروندان مشکل ایجاد می کنند خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۴۹۵۶
پیاده رو و خیابان ملک شخصی نیست/ برخورد قانونی با عاملان سد معبر
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،آرش یگانی با اشاره به گلایه شهروندان از اینکه برخی از مغازه داران محدوه پیاده رو و خیابان را جزئی از ملک شخصی خود می‌دانند و با گذاشتن موانعی همچون کله قندی پلاستیکی، بشکه قیر، لاستیک های کهنه، مانکن های نیم پوش و سبدهای شیر نه تنها برای پارک خودروها مشکل ایجاد می کنند بلکه مانع تردد راحت پیاده ها هم می شوند، اظهار کرد:  این امر  نه فقط در منطقه ۹ بلکه به معضلی فراگیر در تمام مناطق شهر تبدیل شده است. 
وی افزود: معابر و خیابان ملک شخصی نیست و به تمام مردم تعلق دارد و اگر کسی با خودخواهی و گذاشتن موانع  تردد شهروندان را به هر نحو با مشکل مواجه کند، متخلف است.
وی توضیح داد: در بازدیدهای مستمر از خیابان های پرتردد و شلوغ منطقه که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی صورت می گیرد، اگر مغازه داری نسبت به سدمعبر با موانع اقدام کرده باشد، جریمه خواهد شد.
مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: بدون شک اگر مغازه داری به واسطه انجام این تخلف جریمه شده باشد، چاره ای جز احترام به قانون و حقوق سایر شهروندان نخواهد داشت.
یگانی ادامه داد: با توجه به اینکه امکان بازدید روزانه از تمام خیابان‌های منطقه وجود ندارد، از شهروندان درخواست می‌شود مثل همیشه به کمک شهرداری آمده و تخلفات این حوزه را گزارش دهند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین