تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: هویت کرج با بناهای تاریخی و فرهنگی آن تعریف می شود.
۰
کد مطلب : ۲۳۴۹۵۵
خانه هنرمندان کرج بهسازی می شود
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور اظهار داشت: مدیریت شهری کرج توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر داشته و با استفاده از ظرفیت های موجود سعی در گسترش محیط‌های فرهنگی و هنری دارد و در همین راستا بهسازی فضای سبز و بنای خانه هنرمندان کرج را اجرایی کرده است.
وی نوسازی ابنیه‌های مهم فرهنگی و تاریخی را صیانت از هویت ، فرهنگ و تاریخ شهر کرج دانست و تصریح کرد : احیای اماکن قدیمی و بازگرداندن هویت شهری کرج یک از دغدغه های جدی مجموعه مدیریت شهری است و توجه به موسسه رازی و پردیس کشاورزی نیز به عنوان بناهایی با قدمت بیش از  100 سال در همین راستا در دستور کار قرار گرفته است.
هنر رنگ و بوی شهر را تغییر می دهد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر نقش اثرگذار هنرمندان و استفاده از ظرفیت آنان در امر زیباسازی شهر گفت: معاونت زیبا سازی این سازمان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی هنر از ایده های هنری و خلاقانه هنرمندان استقبال می کند.
بضاعتی پور افزود: برنامه ریزی برای بکارگیری ظرفیت هنرمندان درحوزه نقاشی و دیوار نگاری جداره های شهری همچنین ساخت المان و تندیس در محورهای مختلف شهر انجام شده است.
وی بر ضرروت ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و هنری در شهر تاکید کرد و افزود: طراحی و احداث ساختمان تئاتر شهر کرج و سالن آمفی تئاتر رو باز در پارک ملی ایران کوچک با قابلیت نمایش های آئینی و فرهنگی، فرصتی برای گردهمایی هنرمندان ایجاد می کند که به نوبه خود می تواند تاثیر به سزایی در  رشد فضای هنری در شهر داشته باشد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین