تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
plusresetminus
حزب الله:کاربران فضای مجازی در اعتراض به شهریه‌های نجومی کلاس‌های مجازی توئیت‌هایی را منتشر کردند.
۰
کد مطلب : ۲۳۴۲۵۵
پول شهریه را می‌دهیم، پول کلاس مجازی را هم جدا!
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، شهریه‌های زیاد کلاس های مجازی باعث گلایه‌مندی دانش آموزان و دانشجویان در فضای مجازی شده است. در اواخر بهمن ماه بود که بیماری فراگیر کرونا به ایران رسید و باعث تعطیلی چند ماهه بیشتر مکان‌های دولتی و غیردولتی شد. با شیوع هر چه بیشتر کرونا، اکثر مشاغل و کلاس‌های آموزشی با اینکه زیرساختی نداشتند به فکر مجازی کردن حرفه‌ خود افتادند. اکثر مدارس و دانشگاه نیز سیستم آموزشی مجازی را راه‌اندازی کردند.
اما مشکل اینجاست که آن‌ها هزینه‌ی کلاس‌های حضوری را دریافت کرده بودند، اما به صورت مجازی به محصلان آموزش دادند و اکثرا هزینه‌ها به خانواده و دانشجو بازگردانده نشد. در شروع سال تحصیلی جدید و با‌ وجود مجازی بودن آموزش در ترم پیش رو، شهریه‌ها مثل سال‌های قبل است و تغییری نمی‌کند.
آموزش مجازی
باوجود تغییر در روش تدریس و مجازی شدن دانشگاه‌ها و مدارس همچنان شهریه‌های بالا به قوت خود باقی است. این شهریه‌های بالا موجب اعتراض والدین دانش آموزان و دانشجو‌ها شده است. با مجازی شدن سیستم آموزشی هزینه‌های اینترنت را نیز خود دانشجو‌ها و دانش آموزان باید بپردازند. سوال اینجاست، چرا باید برای مدارس هزینه‌ای به اندازه همان حضوری گرفته شود؟
شهریه‌های بالای مدارس دولتی و غیرانتفایی آن هم در شرایط آموزش مجازی، باعث عصبانی شدن والدین و دانشجو‌ها شده است. آن‌ها می‌گویند با پرداخت این شهریه‌ها ما نیز خدمات خوبی از مدارس و دانشگاه‌ها دریافت نمی‌کنیم. سال گذشته بیشتر سایت‌های آموزش مجازی با مشکل رو به رو بودند که دردسر‌های زیادی را برای دانش آموزان و دانشجویان به وجود آورده بود.
در ادامه توئیت‌های اعتراض دانشجو‌ها و دانش آموزان به شهریه‌ها را مشاهده می‌کنید:
اعتراض کاربران توئیتر
 
اعتراض کاربران توئیتر
 
اعتراض کاربران توئیتر
اعتراض کاربران توئیتر
اعتراض کاربران توئیتر به شهریه مدارس
اعتراض کاربران توئیتر به شهریه مدارس
اعتراض کاربران توئیتر به شهریه مدارس
اعتراض کاربران توئیتر به شهریه مدارس
شهریه مدارس و دانشگاه هاشهریه مدارس و دانشگاه ها
شهریه مدارس و دانشگاه ها
شهریه مدارس و دانشگاه ها
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین