تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
plusresetminus
حزب الله:دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه طی پیامی در توییتر مدعی شد که چین به دنبال پیروزی «جو بایدن»، رقیب دموکرات وی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکاست و نوشت:
۰
کد مطلب : ۲۳۳۹۰۲
ترامپ: چین می‌خواهد بایدن در انتخابات پیروز شود
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه طی پیامی در توییتر مدعی شد که چین به دنبال پیروزی «جو بایدن»، رقیب دموکرات وی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکاست و نوشت:
خبر فوری: رسانه‌های دولتی چین و رهبران چین می‌خواهند بایدن پیروز انتخابات آمریکا شود.
اگر این اتفاق بیفتد (که رخ نخواهد داد)، چین مالک کشور ما خواهد شد و رکورد ثبت شده ما در بازارهای سهام به معنای واقعی سقوط خواهد کرد!
پ.ن: رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این نیز مدعی شده بود که اگر وی در انتخابات ریاست‌جمهوری کشورش شکست بخورد، چین مالک آمریکا خواهد شد.
وی همزمان با اعلام رسمی نامزدی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (۱۳ آبان) این کشور به نمایندگی از حزب دموکرات، او را ضعیف و خوابالو خواند و این ادعا را مطرح کرد.
ترامپ همچنین دلیل توقف مذاکرات دولتش با چین را گسترش شیوع ویروس کرونا توسط این کشور دانسته و مدعی شده بود: «من مذاکرات با چین را به تعویق انداختم و در حال حاضر خواهان مذاکره با آنها نیستم. کاری که چین با این کشور (آمریکا) و جهان کرد، باورنکردنی بود. من مذاکرات با چین را لغو کردم».




     
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین