تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
plusresetminus
حزب الله: وزیر خارجه آمریکا با دستاویز قرار دادن اظهارات رئیس جمهور ونزوئلا درباره خرید موشک از ایران، بار دیگر بر لزوم اجرای تحریم تسلیحاتی علیه تهران تأکید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۳۷۹۰
پمپئو به اظهارات مادورو درباره خرید موشک از ایران واکنش نشان داد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا بامداد چهارشنبه به وقت تهران در پیامی در توئیتر به اظهارات اخیر «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا درباره خرید تسلیحات از ایران واکنش نشان داد.
وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «جای تعجب ندارد که رژیم نامشروع مادورو به دنبال تسلیحات مرگبار ایران است. دقیقاً به همین دلیل است که ما در حال بازگرداندن تمام تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران از جمله تحریم تسلیحاتی هستیم. ما این تحریم‌ها را به طور کامل اجرا خواهیم کرد».
به گزارش مهر، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور کلمبیا در مورد علاقه کاراکاس به خرید موشک از ایران، گفت که «ایده خوبی است».
«ایوان دوکه» رئیس‌جمهور کلمبیا پنج شنبه گذشته (۳۰ مرداد ماه) مدعی شده بود دولت نیکلاس مادورو می‌خواهد از جمهوری اسلامی ایران موشک بخرد؛ اما مادورو در پاسخ به این اظهارات گفت: «این ایده (خرید موشک از ایران) به ذهن من نرسیده بود».
رئیس‌جمهور ونزوئلا در جریان نشست کابینه دولت، که به‌صورت تلویزیونی پخش شده، این واکنش را مطرح کرده است.
او خطاب به «ولادیمیر پادرینو» وزیر دفاع ونزوئلا، گفت: «پادرینو، ببین چه ایده خوبی است! صحبتی با ایرانی‌ها داشته باشیم تا ببینیم چه موشک‌های کوتاه‌برد، میان‌برد و دوربردی دارند، به‌خصوص که روابط خیلی خوبی بین ما هست».
مسئولان جمهوری اسلامی ایران هنوز به این خبر و اظهارات مادورو واکنشی نشان نداده‌اند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین