تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: «ما درباره دستیابی به توافقی درباره محافظت از فعالیت‌های راستی آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کار می‌کنیم.»
۰
کد مطلب : ۲۳۳۷۵۸
توئیت گروسی از تهران درباره دیدار خود با علی اکبر صالحی
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در صحفه توئیتر خود نوشت: «امروز صبح با دکتر علی صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی ایران دیدار کردم. ما درباره دستیابی به توافقی درباره محافظت از فعالیت های راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی کار می کنیم.»
گروسی روز گذشته  وارد تهران شد و امروز با علی اکبر صالحی دیدار کرد. دو طرف پس از پایان دیدار در میان خبرنگاران حاضر شدند و به سوال های آنها پاسخ دادند.
مدیرکل آژانس به خبرنگاران گفت: باعث افتخار است که بار دیگر به ایران بعد از چند سال برمی‌گردم، این بار به عنوان مدیرکل آمده‌ام. ما دوستی فوق العاده‌ای با دکتر صالحی داریم. قرار بود سال گذشته به ایران بیایم اما به دلیل همه گیری کرونا نشد. خیلی طبیعی بود که به عنوان مدیرکل و زودتر در دوران تصدی خود بیایم. ما دستورکار وسیعی از موضوعات را داریم. ما بحث‌های گسترده‌ای داشتیم و بحث‌های ما ظرف چند ساعت آینده ادامه خواهد یافت.
گروسی در ادامه گفت: آژانس نه بر اساس تمایلات برخی بلکه بر اساس استانداردها و ابزارهای حقوقی فعالیت می‌کند. ما یک سری پادمان و پروتکل‌ها داریم که اینها کارکرد آزانس را هدایت می‌کنند. آژانس در عمر 70 ساله سعی کرده که عملکرد فنی داشته باشد. طبیعی است که شاید برخی تصور داشته باشند که برخی از اینها برای اهداف شرورانه استفاده کنند، من نمی‌توانم برخی را از این تصور منع کنم. اما مطمئنم که آژانس  رویکرد بی‌طرفانه‌ای در دوران من خواهد داشت.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین