تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
حزب الله: رونی اُ سالیوان ستاره اسنوکر جهان که به موشک اسنوکر معروف است در تازه ترین مصاحبه‌اش، خود را با ستاره فوتبال جهان مقایسه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۷۹۲
ستاره اسنوکر جهان: من مارادونا هستم!
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در حال برگزاری است و تمامی اسنوکربازان معروف جهان در این مسابقات حضور دارند. این رقابت‌ها یکی از مهمترین مسابقات در اسنوکر به شمار می‌آید.
دو نماینده ایران، حسین وفایی و سهیل واحدی در این رقابت‌ها حضور داشتند که در همان مرحله مقدماتی حذف شدند. رونی اُ سالیوان، ستاره اسنوکر جهان با برگزاری این مسابقات در حضور تماشاگر مخالف بود و حضور او در این مسابقات با حاشیه‌های زیادی همراه شد.
این اسنوکر باز معروف جهان در حالی که موفق شده جایگاه خودش را در مرحله نیمه نهایی این مسابقات رزرو کند در جدیدترین مصاحبه، خودش را با "مارادونای چاق" مقایسه کرده است.
اُ سالیوان گفت: من به خودم سخت نمی گیرم. همچنین آدم واقع گرایی بوده و شک ندارم که توانایی های خود را پیدا کرده ام.  در برخی موارد به طور قطع و باورنکردنی خوب هستم، مانند بریک زنی و امتیاز آوری. شاید چیزی شبیه مارادونا!
او ادامه می دهد: درست است که اکنون مارادونا چاق شده اما وقتی توپی را جلوی پای او بیندازید خواهید دید که او فوتبالیستی باورنکردنی است. این موضوع هم کمی شبیه ورزش اسنوکر است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین