تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
plusresetminus
حزب الله:رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری سارق اینترنتی با ۳۰ فقره سرقت از حساب اشخاص به مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۷۵۷
سارق اینترنتی در مازندران به دام افتاد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر، گفت: در پی مرجوعه ای قضائی به پلیس فتا استان، مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی فردی که برای استخدام به یکی از درگاه های بانکی هدایت شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان مازندران، افزود: در بررسی های انجام شده، مشخص شد متهم با بهانه استخدام منشی، کاربران را به درگاهی جعلی هدایت و اقدام به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب آنا می کرد.
خورشاد، تصریح کرد: پس از شناسایی چندین نفر از افرادی که با این بهانه از حساب آنان سرقت شده بود، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی کشور بود شناسایی کردند.
وی در ادامه اظهار کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی ۹۰ عدد سیم کارت و ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.
رئیس پلیس فتا استان مازندران همچنین، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب ۳۰ نفر به مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال اعتراف کرد.
به گفته سرهنگ خورشاد، این سارق اینترنتی حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در درست بررسی است.
منبع : پایگاه خبری پلیس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین