تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
plusresetminus
حزب الله:وزیر راه با بیان اینکه ۴۰۰ هزار واحد مشکونی در طرح ملی مسکن در کشور ساخته می‌شود از شناسایی افراد فاقد مسکن در تمام کشور خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۷۵۶
۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود
 به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،محمد اسلامی  اظهار داشت: در تمام کشور حوزه‌های مسکن فعال است و وجود التهاب و حباب در بازار مسکن ارتباطی با بخش مسکن ندارد و بازارهای موازی بر قیمت مسکن تاثیر می گذارد.

وی افزود: افزایش قیمت‌های کالاهای موجود در بازار نیز تابع بازارهای موازی اعم از ارز و طلا است و برای وزرات راه و شهرسازی جامعه هدف دارای اهمیت بسیار زیادی است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا دهک‌های هفت جامعه در برنامه‌ریزی اقدام طرح ملی مسکن قرار گرفته‌اند و برای دهک‌های یک و دو جامعه با مشارکت سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، بسیج سازندگی، بنیاد شهید، بنیاد مستضعفان و سایر دستگاه های اجرایی 200 هزار واحد در سطح کشور درنظر گرفته شده است.

اسلامی تصریح کرد: 400 هزار واحد برای طرح ملی مسکن درنظر گرفته شده که در تمام کشور برای این طرح ثبت نام به عمل آمده و از این رقم 20 هزار واحد متعلق به استان مرکزی است و طرح‌های ساخت آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: افراد در تمام کشور در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند و پروژه‌ها نیز در تمام کشور آغاز شده است و طبق برنامه های در نظر گرفته شده مردم می توانند صاحب مسکن شوند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن یک میلیون و 600 هزار نفر فاقد مسکن ثبت نام کرده اند و از این تعداد 930 هزار نفر پرونده های اولیه خود را تشکیل داده اند و حدود 430 هزار نفر پرونده‌هایشان تکمیل شده است.

اسلامی عنوان کرد: ثبت نام افراد در طرح اقدامی ملی مسکن سبب شد افراد فاقد مسکن در تمام کشور شناسایی شدند و طرح اقدام ملی مسکن  شامل افراد شاغل و بازنشسته که بازنشستگان، جوانان و عروس و دامادها در اولویت وزرات راه و شهرسازی است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین