کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساعت معاملات بورس تغییر می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان , 23 مرداد 1399 ساعت 9:10

حزب الله:طبق اعلام سازمان بورس اوراق بهادار تهران زمان‌بندی جلسات معاملاتی بورس از ۲۷ مردادماه تغییر می کند.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،سازمان بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه ای از تغییر موقت زمان‌بندی جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران از تاریخ ۲۷ مردادماه  خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:
با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پر تراکنش بودن معاملات شرکت‌های برخی صنایع، به استناد مواد ۲ و ۳ دستورالعمل اجرائی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، زمان‌بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران بصورت موقت از مورخ ۲۷/۰۵/۱۳۹۹ تغییر می‌کند.
 در جلسه معاملاتی اول زمان پیش گشایش از ساعت ۳۰: ۸ الی ۴۵: ۸ و زمان انجام معاملات از ساعت ۴۵: ۸ الی ۴۵: ۱۱ است.
در این جلسه معاملاتی کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.
در جلسه معاملاتی دوم زمان پیش گشایش از ساعت ۰۰: ۱۲ الی ۱۵: ۱۲ و زمان انجام معاملات از ساعت ۱۵: ۱۲ الی ۱۵: ۱۵ است.
در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.
کلیه صندوق‌های قابل معامله (ETF) اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نماد‌های آتی، سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.
ساعت معاملات بورس تغییر کرد

 


کد مطلب: 232724

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/232724/ساعت-معاملات-بورس-تغییر-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com