تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
plusresetminus
حزب الله:معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از الزام داروخانه‌ها به علامت‌گذاری محیط داروخانه‌ها و نصب برچسب به‌منظور اطلاع مراجعین از فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای داخلی داروخانه‌ها خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۵۱۹
الزام داروخانه‌ها به علامت‌گذاری در فضای داخلی با هدف فاصله‌گیری استاندارد

به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،دکتر سولماز میرزامحمدی20 مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی و علی‌الخصوص در داروخانه‌ها برای در امان ماندن از کرونا ضروری است.
وی  با اشاره به فعال بودن چرخه انتقال و انتشار کروناویروس تاکید کرد: همشهریان در مکان‌های پرتجمع به ویژه داروخانه‌ها، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا شاهد انتقال بیماری کرونا نباشیم.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه متاسفانه گاهی اوقات شاهد بی تفاوتی مراجعان نسبت به فاصله‌گذاری در داروخانه‌ها هستیم ادامه داد: با توجه به همه‌گیری و شیوع کووید19 همه ما باید همچنان فاصله ایمن را رعایت کنیم تا بتوانیم از خود و دیگران در برابر این بیماری محافظت کنیم.
میرزامحمدی تصریح کرد: مراجعه‌کنندگان به داروخانه‌ها و شاغلین این مراکز می بایست ضمن رعایت فاصله ایمن با افراد دیگر از دستکش و ماسک در طول حضور در داروخانه استفاده کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اثبات وجود ناقلان بی‌علامت در کروناویروس اظهار کرد: گاه افرادی هستند که بدون داشتن هیچگونه علامت، ناقل کروناویروس هستند و لذا ضرورت دارد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی مانع از انتقال سریع این بیماری فراگیر شویم.
این پزشک به تمجید از مدافعان سلامت در کشور پرداخت و با اشاره به درگیری چندین ماهه کادر درمان با این بیماری ویروسی تصریح کرد: سفیدپوشان عرصه سلامت، داروسازان، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی همچنان با قوت در سنگر خدمت به بیماران کرونا قرار دارند لذا انتظار می‌رود که همه ما با خود مراقبتی و حفظ سلامت فردی، در راستای کم کردن از زحمات این قشر فداکار گام برداریم تا همه با هم زنجیره انتقال این ویروس منحوس را بشکنیم.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بر ضرورت توجه جدی به همه پروتکل‌های بهداشتی و از جمله استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی تاکید و اظهار کرد: از عموم شهروندان می‌خواهیم حتی‌الامکان از حضور در اجتماعات و اماکن شلوغ پرهیز کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین