تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
حزب الله:رحمانی در دستوری از سازمان‌های صمت استانی، شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی بزرگ در استان‌های سیل زده خواست تا امکانات خود را برای کمک به هموطنان مناطق سیل زده اختصاص دهند.
۰
کد مطلب : ۲۲۱۹۱۴
دستور وزیر صمت برای تخصیص امکانات سازمان‌های صمت استانی، شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی بزرگ برای کمک به سیل زدگان/ ضرورت تامین ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رضا رحمانی تاکید کرده است تا خسارت وارده به واحدهای تولیدی برآورد و سریع گزارش شود و تشکل های کشوری در عمل به مسئولیت اجتماعی و کمک به سیل زدگان اقدام کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استان های جنوبی کشور و خسارت به هموطنان عزیز و واحدهای صنعتی و تولیدی انتظار است تمام تلاش و مساعی خود را برای تهیه ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده به کار گرفته و با تخصیص امکانات لازم و گزارش نیازمندی ها به ستاد مرکزی ، خسارت وارده به واحدهای تولیدی در اسرع وقت اعلام گردد.
وزیر صمت همچنین اضافه کرده است که سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های یاد شده موظفند ضمن عمل به موارد فوق، نسبت به همکاری همه جانبه با اصناف و مساعدت های حداکثری در حمایت از واحدهای تولیدی خسارت دیده را مد نظر قرار دهند.
وی از تشکل های مرتبط اعم از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و همچنین واحدهای تولیدی نیز خواست تا در عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش و به نمایش گذاشتن روح نوع دوستی، مردم سیل زده را یاری کنند.
منبع : وزارت صنعت، معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین