کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پامپئو: صحبت از مرگ ناتو "مبالغه" است/ از عرصه جهانی عقب نکشیدیم

ایسنا , 26 بهمن 1398 ساعت 14:01

حزب الله:وزیر خارجه آمریکا ضمن رد انتقادات آلمان از سیاست‌های دولت ترامپ تاکید کرد این گفته که "ائتلاف ناتو مرده" مبالغه است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به نقل از اسکای نیوز، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا امروز شنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ به برخی اظهارنظرها درباره کارکرد ائتلاف آتلانتیک شمالی (ناتو) واکنش نشان داد و گفت این گفته که "ناتو مرده" مبالغه‌ای بیش نیست و برخی کشورها همچنان می‌خواهند امپراطوریشان را تحمیل کنند.
پامپئو در ادامه انتقادات آلمان از سیاست‌های آمریکا و دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را رد و اعلام کرد با برخی انتقادات مبنی بر این که "آمریکا از عرصه جهانی عقب کشیده" مخالف است.
وی گفت: آمریکا همچنان در عرصه جهانی فعال است و ریاست چندین سازمان بین المللی را برعهده دارد. ما رهبری ائتلافی متشکل از بیش از ۲۰ کشور جهان علیه تروریسم را برعهده داریم و همچنان به رویارویی با تهدیدهای پیرامون جهان ادامه می‌دهیم و از دفاع از کشورمان دست نمی‌کشیم.
وی همچنین بار دیگر از روسیه به شدت انتقاد کرد.
پامپئو همچنین انتقادها از غرب را رد کرد و گفت مطمئن است غرب پیروز خواهد شد و آمریکا و غرب در کنار یکدیگر در حال پیروزی هستند.


کد مطلب: 219018

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/219018/پامپئو-صحبت-مرگ-ناتو-مبالغه-عرصه-جهانی-عقب-نکشیدیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com