تاریخ انتشارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در استان یک میلیون ۷۵۰ هزار ۴۸۹ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۸۵ هزار ۲۷۷ نفر به عنوان رأی اولی شناخته می‌شوند.
۰
کد مطلب : ۲۱۸۹۷۷
وجود۸۵ هزار رای اولی در البرز/ لزوم شفافیت مالی نامزدهای انتخابات
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نورمحمد فردی گفت: در استان یک میلیون ۷۵۰ هزار ۴۸۹ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۸۵ هزار ۲۷۷ نفر به عنوان رأی اولی شناخته می‌شوند که در دوم اسفند ماه سرنوشت سیاسی جامعه خود را رقم می‌زنند.
وی با اشاره به لزوم مشارکت اقشار مختلف مردم در ایجاد شور انتخاباتی در استان، افزود: در برهه کنونی انتظار می‌رود اقشار مختلف مردم برای ایجاد شور و شوق و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس حضور فعالانه داشته باشند.
معاون سیاسی استانداری البرز اضافه کرد: امسال بیش از ۸۵ هزار رأی اولی‌ها در البرز برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند و سرنوشت سیاسی خود را رقم می‌زنند لزوم برنامه ریزی مدون از سوی دستگاهای ذی ربط برای تشویق آنها ضروری است.
فردی در بخش دیگری به تعرفه‌های انتخابات اشاره کرد و گفت: اقلام انتخاباتی از جمله انواع مهر و تعرفه‌های رأی و صندوق‌ها و سایر ملزومات برای تحویل به نمایندگان هیئت‌های نظارت آماده است.
معرفی نماینده مالی نامزدها به فرمانداری
وی با تاکید بر الزام نامزدهای انتخابات به شفافیت مالی، افزود: تمامی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملزم به افتتاح حساب و معرفی نماینده مالی به فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه هستند قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی اخیراً توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و بعد از تأیید شورای نگهبان توسط ریاست جمهوری جهت اقدام ابلاغ شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به ممنوعیت تبلیغ نامزدها توسط ادارات دولتی، دستگاه‌های اجرایی و موسساتی که به نحوی از بودجه دولت استفاده می‌کنند، گفت: به اسناد ماده ۵۹ قانون انتخابات هر گونه سخنرانی نامزدها در صدا و سیما و نمازهای جمعه ممنوع است.
فردی افزود: امکانات و تجهیزات در استان البرز برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین