کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعطیلات آخر هفته و نمایشگاه‌های هنری/ افتتاح بیش از ۱۵ نمایشگاه

ایسنا , 24 بهمن 1398 ساعت 13:26

حزب الله:نگارخانه‌ها و گالری‌های تهران همزمان با آغاز آبان ماه با برگزاری نمایشگاه‌های هنری میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در این گزارش مروری دارد بر برخی از نمایشگاه‌هایی که در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ بهمن‌ ماه) افتتاح می‌شوند و در این ایام برقرار هستند.
گالری ایده 
نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «کوارتت نگاه» روز جمعه (۲۵ بهمن ماه) در گالری ایده افتتاح می‌شود و تا ۲۹ بهمن‌ماه نیز برقرار است.
در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون مریم مقدم، علیرضا بیداری، روزبه دبیری به نمایش گذاشته شده است. 
گالری ایده در خیابان کریم‌خان، خردمند شمالی، کوچه هجدهم، شماره ۲۶ واقع شده است.
ساعت بازدید از این نمایشگاه نیز هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اعلام شده است.
گالری گلستان 
نمایشگاه نقاشی و مجسمه با ارائه آثاری از شمس‌الدین غازی روز جمعه (۲۵ بهمن‌ ماه) در گالری گلستان آغاز به کار می‌کند و تا ۳۰ بهمن نیز برگزار است. 
ساعت بازدید از این نمایشگاه جمعه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ اعلام شده است. گالری گلستان پنجشنبه‌ها تعطیل است.
گالری گلستان در دروس، خیابان کماسایی، شماره ۳۴ واقع شده است.
گالری تم 
نمایشگاه گروهی عکس با نمایش آثار جمعی از دانش‌آموختگان آکادمی هنرهای معاصر،  به کیوریتوری داریوش کیانی و با عنوان «پل معلق» روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) در گالری تم افتتاح می‌شود و تا ۳۰ بهمن نیز برقرار است.
گالری تم در خیابان کریم خان زند، نجات الهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک ۱۰ واقع شده است.
گالری همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ امکان بازدید دارد. 
گالری آ 
نمایشگاه انفرادی نقاشی هاجر رهگذر و با عنوان «حال ناتمام» روز جمعه (۲۵ بهمن ماه) در گالری آ آغاز به کار می‌کند. این نمایشگاه تا پنجم اسفند ماه ادامه دارد. 
«گالری آ» از ساعت ۱۶ الی ۲۰ امکان بازدید دارد.
این گالری در خیابان کریم‌خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷ واقع شده است.
گالری آریا 
نمایشگاه نقاشی‌های نسرین نجفی با عنوان «۱/۳» از روز جمعه (۲۵ بهمن ماه) تا پنجم اسفند در گالری آریا برگزار است. 
گالری هر روز باز است و از ساعت ۱۴ الی ۲۰ امکان بازدید دارد. 
گالری آریا در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌راه دکتر بهشتی، کوچه زرین، پلاک ۱۰ واقع شده‌ است. 
گالری اُ 
نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های آیلار دستگیری روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) در گالری اُ افتتاح می‌شود و ششم اسفندماه نیز برقرار است. 
ساعات بازدید از این نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ۱۶ تا ۲۱ اعلام شده است. گالری روزهای شنبه تعطیل است.
گالری اُ در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ واقع شده است.
گالری سرزمین هنر 
نمایشگاه انفرادی نقاشی محمدهادی فدوی با عنوان «اسب‌های بی‌سوار» روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) در گالری سرزمین هنر افتتاح می‌شود و تا ششم اسفندماه نیز برقرار است.
امکان بازدید از گالری سرزمین هنر هر روز (به جز روزهای دوشنبه) از ساعت ١١ تا ٢١ فراهم است.
این گالری در اوین، ابتدای سربالایی خیابان کچویی، کوچه صفا، پلاک ٤ واقع شده است.
گالری سیحون 
نمایشگاه انفرادی نقاشی با ارائه آثاری از افشین باقری و با عنوان «حشر وحوش» روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) در گالری سیحون افتتاح می‌شود و تا هفتم اسفندماه نیز برگزار است.
گالری سیحون در خیابان وزرا، خیابان چهارم، پلاک ۱۱ واقع شده است. همچنین امکان بازدید از این نمایشگاه از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ فراهم است.
گالری سیحون دوشنبه‌ها تعطیل است.
گالری آوای هنر 
نمایشگاه نقاشی و مجسمه «آنچه از بین می‌رود، هست» با ارائه آثار ۱۴ هنرمند عصر جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) در گالری آوای هنر آغاز به کار می‌کند.
پریسا ابراهیمی، حوری باقری، فتانه پیری‌خواه، سامانتا ثابت‌نیا، هایده حسنا، زهرا رحیمی، بهناز رضایی‌فرد، شقایق سعیدی، مهسا شمشیان، صفورا فردوسی، سیما کهکی، لیندا محمدی و امیر نریمانی هنرمندانی هستند که آثارشان در کنار آثار علیرضا آسانلو در نمایشاگاه «آنچه از دست می‌رود، هست» به نمایش گذاشته می‌شوند.
این نمایشگاه از ۲۵ بهمن تا چهارم اسفند در گالری آوای هنر در خیابان فرشته، خیابان بوسنی و هرزگوین، بن‌بست پناهی، پلاک یک برپا می‌شود.
گالری دنا 
نمایشگاه انفرادی نقاشی با ارائه آثاری از ناهید برادران و با عنوان «نهفتگی‌ها» روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) در گالری دنا آغاز به کار می‌کند و تا ۳۰ بهمن برقرار است. 
ساعات بازدید از این نمایشگاه هر روز از ۱۶ تا ۲۰ اعلام شده است.
گالری دنا واقع در میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، کوچه سوسن، پلاک ۴ است و از ساعت ۱۶ الی ۲۰ امکان بازدید دارد. 
فضای هنری همرس
نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «پیش درآمد» با نمایش عکس‌های مستند مرتضی پورصمدی، مریم زندی، جاسم غضبان‌پور، یوریک کریم‌مسیحی، ساسان مویدی، اسعد نقش‌بندی و آلفرد یعقوب‌زاده و به انتخاب کورش کلهر از روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) برگزار می‌شود.
نمایشگاه «پیش درآمد» از ۲۵ بهمن در فضای هنری همرس افتتاح می‌شود و تا ۶ اسفندماه نیز ادامه دارد.
فضای هنری همرس هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۴ تا ۱۰ شب برای بازدید عموم در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، رو به روی پارک قلمستان، جنب بانک مهر ایران، شماره ۲۹۹۶، طبقه دوم باز است.
گالری سایه 
نمایشگاه انفرادی نقاشی سپهر علی محمدلو با عنوان «در هم تنیدگی» روز جمعه (۲۵ بهمن ماه) در گالری سایه افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن‌ماه برگزار است. 
گالری سایه در خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ۲۱ واقع شده است.
همچنین ساعات بازدید از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۰ اعلام شده است.
مراسم افتتاحیه نیز روز جمعه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برگزار می‌شود.
گالری سایه پنجشنبه‌ها تعطیل است.
گالری شروه 
گالری شروه روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) میزبان مراسم نمایشگاه گروهی «پرتره» است. این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن‌ماه برقرار است.
در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون مریم آقایی، زهیر حسین جواهری، ویدا حیدرزاده، زهرا شفیع، سارا شهریاری راد، محمدحسین شهیدی، اوژن شیراوژن، فرشید شیوا، مرضیه قره داغی، آرزو غلامی، علی گنجوی، مهین لطف محمدی و مهناز محمد جعفر به نمایش گذاشته می‌شود. 
گالری شروه در میدان فاطمی، میدان گلها، خیابان کاج جنوبی، کوچه سوم، پلاک ۱۲، واحد ۲ واقع شده است.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه (۱۷ آبان ماه) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود. همچنین بازدید هر روز به غیر از پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ امکان‌پذیر است.
گالری طراحان آزاد 
نمایشگاه گروهی نقاشی، عکاسی، مجسمه با ارائه آثاری جمعی هنرمندان، نقاش، عکاس و مجسمه‌ساز و با عنوان «شبتاب هفت» روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) در گالری طراحان آزاد افتتاح می‌شود و تا ۳۰ بهمن‌ماه نیز ادامه دارد.  
گالری طراحان آزاد در میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس واقع شده است.
گالری پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.
گالری ماه 
نمایشگاه انفرادی نقاشی و طراحی با ارائه آثاری از محمد رحیمی روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) در گالری ماه افتتاح می‌شود و تا ۱۳ اسفند نیز ادامه دارد. 
گالری ماه در خیابان آفریقا، بلوار گلستان، پلاک ۲۶ واقع شده است. 
ساعات بازدید از نمایشگاه نیز هر روز به غیر از یکشنبه‌ها از  ۱۶ تا ۲۰  و دوشنبه و چهارشنبه از ۱۲ تا ۲۰ اعلام شده است. 
پردیس فرهنگی هنری مهرسان
نمایشگاه «ایراناهایر» با آثاری از هنرمندان ایرانی ـ ارمنی روز جمعه (۲۵ بهمن ماه) در نگارخانه مهرسان برپا می‌شود. این نمایشگاه تا ۱۷ فروردین سال ۹۹ برقرار است.
در این نمایشگاه آثاری از ادمان آیوازیان، زاون آیوازیان، سیمون آیوازیان، سرژ آواکیان، آرمان استپانیان، رازمیک اوحانیان، لولیتا باغداساریانس، سونیا بالاسانیان، ادیک بغوسیان، آلبرت بیگ جانی، لیلیت تریان، لوریس چکناواریان، رافی داوتیان، گارنیک درهاکوپیان، سمبات درکیورغیان، ادنا زینلیان، وارهان ساهاکیان، یسایی شاهیجانیان، میشا شهبازیان، آربی کشیشیان، مارکو گریگوریان، سیراک ملکونیان، آدنا میرزاخانیان، واهیک هارتونیان، لوون هفتوان، یرواند ناهاپتیان و ستراک نظریان به نمایش گذاشته شده است.
این آثار متشکل از نقاشی، چاپ‌دستی، مجسمه و عکس است و در کنار آن مفاخر موسیقی و هنرهای نمایشی ایرانی ـ ارمنی هم معرفی می‌شوند.
نمایشگاه «ایراناهایر» با همکاری سفارت جمهوری ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران، شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و موزه مانوکیان برگزار می‌شود.
پردیس فرهنگی هنری مهرسان در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان فرصت واقع شده است.
انتهای پیام


کد مطلب: 218931

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/218931/تعطیلات-آخر-هفته-نمایشگاه-های-هنری-افتتاح-بیش-۱۵-نمایشگاه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com