کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الاتحاد: سپاهان کابوسی وحشتناک برای العین

ورزش سه , 24 بهمن 1398 ساعت 11:51

حزب الله:به جای برنامه های تاکتیکی و غیره بیشتر روی مسائل روحی روانی العین برای مصاف با النصر عربستان کار کند، جدالی که حکم مرگ و زندگی برای العینی ها در این تورنمنت بزرگ دارد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دو روز بعد از تحمل سنگین ترین شکست تاریخ لیگ قهرمانان طی 15 سال حضور در این تورنمنت، روزنامه اماراتی از کابوسی نوشت که نماینده ایران به جان قهرمان سابق آسیا انداخت.
 العین در اولین هفته از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در خانه متحمل شکست 4-0 شد تا سنگین ترین شکست خانگی این باشگاه بعد از 15 سال حضور در ACL به ثبت برسد. این شوک غیرمنتظره آن هم برای نماینده ای از امارات که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی این مسابقات را در کارنامه داشت باعث شد تا روزنامه الاتحاد در گزارشی به بررسی اتفاقات رخ داده بپردازد و از سپاهان به عنوان کابوسی وحشتناک برای بنفش ها نام ببرد.
در گزارش الاتحاد آمده است:«تاکنون پیش نیامده بود العین بخواهد با چنین نتیجه ای به مهمانان خود در هزاع بن زاید ببازد. آخرین بار که باخت سنگینی رقم خورد به شکست 4-2 برابر الدحیل قطر برمی گشت اما این بار سکوهای هزاع بن زاید در حالی روی سر ستاره های العین آوار شد که حتی دروازه بان سرشناس و ملی پوش این تیم نیز نای بلند شدن نداشت».
الاتحاد در ادامه با اشاره به این که تازه اول راه لیگ قهرمانان آسیا است به مانوئل پدرو سرمربی پرتغالی و تحت فشار العین پیشنهاد کرد به جای برنامه های تاکتیکی و غیره بیشتر روی مسائل روحی روانی العین برای مصاف با النصر عربستان کار کند، جدالی که حکم مرگ و زندگی برای العینی ها در این تورنمنت بزرگ دارد.


کد مطلب: 218918

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/218918/الاتحاد-سپاهان-کابوسی-وحشتناک-العین

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com