تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای شورا مشغول بررسی شکایات هستند. ممکن است افرادی که اعتراض کردند صلاحیتشان تایید شوند و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۰۰۴
کدخدایی: ممکن است افرادی با توجه به اسناد و مدارک جدیدی که به دست می‌رسد صلاحیتشان تائید شود/ شورای نگهبان مشغول بررسی شکایات است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان  با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمتر از هفت‌هزار شکایت درباره ردصلاحیت‌ها دریافت کردیم که مشغول بررسی آن‌ها هستیم. قانونگذار برای ما تکلیفی معین نکرده که اگر تخلفاتی یا جرایمی است، آن‌ها را به قوه قضائیه ارسال کنیم.
او ادامه داد: آنچه که ملاک است بررسی صلاحیت‌ها برای ورود به مجلس است، بنابراین هیچ گاه اسناد و مدارک را مستقیما برای قوه قضائیه ارسال نخواهیم کرد. اگر مراجعِ دیگر صلاحیت داشته باشند و تشخیص‌شان این باشد، آن‌ها می‌توانند اعلام نظر کنند.
کدخدایی افزود: تا روز پنج شنبه (۲۶ دی) دریافت شکایات نامزد‌های رد صلاحیت شده را داشتیم و همزمان رسیدگی به شکایت‌ها آغاز شد. اعضای شورای نگهبان مشغول بررسی شکایات هستند.
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به نتایج احتمالی اعتراضات به رد صلاحیت‌ها خاطرنشان کرد: مثل ادوار گذشته ممکن است افرادی که اعتراض کردند با توجه به اسناد و مدارک جدیدی که به دست ما می‌رسد صلاحیتشان تائید شود و ما نتیجه را اعلام خواهیم کرد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین