تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
plusresetminus
حزب الله:وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مدیران ارشد سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صادرات پیشران اقتصاد کشور است و از عوامل موثر در رونق تولید به شمار می آید.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۶۸۱
صادرات پیشران توسعه اقتصادی کشور است/ توسعه صادرات سخت ترین تحریم ها را نیز می شکند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رضا رحمانی افزود: برای توسعه صادرات باید همه ظرفیت ها و توان تشکل های خصوصی را فعال کنیم.
وی اضافه کرد: هر گاه تشکل های چون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق تعاون و اتاق اصناف با جدیت و تمام توان وارد میدان شدند و حمایت لازم به درستی انجام شد، می توان به جرات گفت که صادرات ایران وارد فاز توسعه ای شده است.
رحمانی با یادآوری بخشی از محدودیت های تحمیلی به اقتصاد کشورمان گفت: توسعه صادرات سخت ترین تحریم ها را نیز می شکند و مطمئن باشید که ما از این شرایط سخت نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت فرمانده صادرات غیر نفتی است، تصریح کرد: امروز بهترین شرایط مهیاست تا با تقسیم بندی منطقه ای، ایجاد بستر های قانونی و رقابت پذیری، حذف قوانین دست و پاگیر و همچنین فعالسازی ظرفیت های بخش خصوصی شاهد جهشی خوب در این حوزه باشیم.
وزیر صمت خاطرنشان کرد: با تقویت روحیه مشترک همکاری و کاهش برخی بخشی نگری ها به سادگی می توان بر مشکلات فایق آمد و شرایط را برای توسعه صادرات به عنوان عامل رونق تولید، اشتغال و البته زمینه ساز اصلی توسعه اقتصادی کشور، فرآهم آورد.
رحمانی تاکید کرد: سازمان توسعه تجارت متولی اصلی صادرات و واردات کشور است و با توجه به نیروی انسانی توانمندش می تواند در سایه برنامه ریزی منسجم و اقدام به موقع به توسعه بیش از پیش امور در این بخش حیاتی کشور کمک شایان توجهی نماید؛ لذا این سازمان مورد توجه ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از عملکرد مناسب آن حتما حمایت و پشتیبانی می کند.
منبع : وزارت صنعت، معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین