تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
plusresetminus
حزب الله: دقایقی پیش فرمانده کل سپاه پاسداران جهت بررسی آخرین وضعیت سیل‌زده‌های منطقه بلوچستان وارد استان سیستان ‌وبلوچستان شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۵۹۹
تمام امکانات سپاه به مناطق سیل‌زده می‌آید/ بیمارستان پیشرفته صحرایی امروز راه اندازی می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز جهت بررسی آخرین وضعیت سیل‌زده های منطقه بلوچستان وارد چابهار شد.

فرمانده کل سپاه در بدو ورود به چابهار در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها ابعاد سیل را وسیع را اعلام کرد و اظهار داشت: با حضور میدانی و استقرار قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و فعالیت سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از همان ساعت ابتدایی وقوع سیل تمام برادران ما با تمام توان وارد عمل شدند.

وی افزود: 5 گروه سپاه با ۵۰دستگاه مهندسی در حال بازگشایی مسیرها و راه‌ها هستند. ۳ پروند بالگرد نیروی زمینی سپاه در حال امداد رسانی هستند. گروه‌های متعدد بسیج هم وارد عمل شده‌اند.

فرمانده کل سپاه در خصوص افزایش امکانات امداد رسانی سپاه نیز گفت: نیروی دریایی سپاه هم در حال انتقال امکانات خود به مناطق سیل‌زده است. البته از همان پریروز نیروی دریایی نیز با امکانات خوبی وارد عمل شده بود.

سردار سلامی افزود: امروز یک بیمارستان صحرایی با امکانات بالا مستقر خواهد شد و به درمان بیماران خواهد پرداخت.

وی در خصوص بسیج تمام امکانات سپاه افزود: ما تمام امکانات استان‌های همجوار و استان‌های معین را به سمت منطقه گسیل خواهیم کرد و همه امکانات خودمان را به کار خواهیم گرفت.

طی روزهای گذشته 500 روستای شهرستان‌های چابهار، کنارک،‌ نیکشهر، سرباز و دلگان دچار سیل و سیلاب شده بودند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین