تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
plusresetminus
در ادامه تناقض‌گویی ‎های واشنگتن؛

اوبرایان: ایران مذاکره کند؛ تحریم‎ها رفع می‏‌شود!

حزب الله:علیرغم ادعای رئیس ‎جمهوری آمریکا مبنی بر عدم اشتیاق برای مذاکره با ایران، مشاور امنیت ملی او در اظهاراتی متناقض، ایران را به بهانه رفع تحریم‎ها، پای میز مذاکره دعوت کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۴۹۱
اوبرایان: ایران مذاکره کند؛ تحریم‎ها رفع می‏‌شود!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با آکسیوس مدعی شد چنانچه ایران مایل به مذاکره باشد؛ دونالد ترامپ رئیس‎جمهوری آمریکا نیز تحریم‌ها علیه این کشور را رفع خواهد کرد.
وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد اقتصاد آمریکا محشر است و این ایران است که به مذاکره نیاز دارد.
ادعاهای اوبرایان درحالی مطرح شد که ترامپ روز گذشته در پیامی توئیتری مدعی شده بود: در واقع، من اصلاً اهمیتی نمی‌دهم که آیا آنها (ایران) مذاکره می‌کنند. این کاملاً به آنها بستگی خواهد داشت.
در بین این همه تناقض‌گویی‎ها، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا نیز مدعی است: ترامپ همچنان برای گفتگو با ایران در یک مسیر جدید پیش رو آماده است!
وی در مصاحبه با برنامه Face the Nation این شبکه مدعی شد: مایلیم بنشینیم و بدون پیش شرط در یک مسیر جدید پیش رو در خصوص مجموعه‌ای از گام‌ها رایزنی کنیم!
گفتنی است آمریکا در ادامه ۴ دهه عداوت با ایران تحریم‌های ظالمانه ای را علیه تهران به اجرا درآورده است و از یک سال پیش نیز همزمان با خروج از برجام، به کارزار فشار حداکثری علیه این کشور روی آورد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین