تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
plusresetminus
حزب الله:سرمربی جدید تیم والیبال خاتم اردکان گفت: اکنون تنها باید به روند کسب پیروزی بازگردیم و در حال حاضر رسیدن به مرحله پلی‌آف در بین اهداف ما نیست.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۸۶۰
نفرزاده: خاتم باید به روند پیروزی بازگردد/ پلی‌آف فعلا هدف ما نیست

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرهاد نفرزاده در مورد انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال خاتم اردکان توضیح داد: لیگ‌برتر والیبال بعد از برگزاری بازی‌های هفته دهم، جهت برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال برای حضور موفق در رقابت‌های انتخابی المپیک، طبق تصمیم سازمان تعطیل شد. فاصله زمانی ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ دی ماه نیز به عنوان زمان نقل و انتقالات میان فصل تعیین شد که در همین راستا برخی باشگاه‌ها تصمیم گرفتند تغییراتی را برای رسیدن به نتایج بهتر ایجاد کنند.
او ادامه داد: در این میان برخی سرمربیان تیم‌ها به دلیل کسب نشدن نتایج مد نظرشان، خودشان از هدایت تیم‌ها کناره گیری کردند و برخی نیز توسط مسئولان باشگاه کنار گذاشته شدند. تیم خاتم نیز با کناره گیری مربی خود نیاز به سرمربی داشت که مسئولان این باشگاه با بنده وارد مذاکره شدند. مذاکرات ما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام شد تا نهایتا روز جمعه به توافق نهایی رسیدیم و بنده صبح امروز (شنبه) به عنوان سرمربی رسمی این تیم معرفی شدم.
سرمربی جدید تیم والیبال خاتم در مورد اهداف فعلی خود نیز گفت: همانطور که می‌دانید تیم خاتم از ابتدای فصل تا هفته دهم ۸ بازی را انجام داده (دو هفته قرعه استراحت داشت) که تنها در بازی نخست به پیروزی رسیده و در هفت بازی دیگر متاسفانه نتیجه را واگذار کرده است. این موضوع شرایط را سخت می‌کند، اما اکنون سعی داریم با تحولاتی که در تیم ایجاد می‌کنیم تیم را به روند کسب پیروزی برسانیم. امیدوارم با تعامل خوبی که بنده با مسئولان باشگاه و بازیکنان خود دارم به این موفقیت دست پیدا کنیم تا تیم را به جایگاه حقیقی خود رسانده و مردم عزیز اردکان را شاد کنیم. 
او در پاسخ به این سوال که آیا منظور از تحولات خرید بازیکن جدید است؟ اظهار کرد: فعلا در فاز اول تصمیم بر آن است که تیم را با موجودیت فعلی تحویل گرفته و با ارزیابی‌هایی که از بازیکنان انجام می‌دهیم، تیم را به روند کسب پیروزی برسانیم. ضمن اینکه الآن دیگر اول فصل نیست که دست ما برای جذب بازیکن باز باشد، فعلا باید با بررسی شرایط سعی کنیم تیم را به روند خوب خود بازگردانیم. 
نفرزاده در پاسخ به این سوال که‌ آیا رسیدن به پلی‌آف نیز در میان اهداف تعیین شده باشگاه قرار دارد؟ تصریح کرد: همانطور که گفتم ابتدا باید به این موضوع فکر کنیم که تیم به روند کسب پیروزی بازگردد چون از هشت بازی تنها یک بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. باید بردن را شروع کنیم تا در فاز بعد به پلی‌آف هم نیم نگاهی داشته باشیم. البته باید این موضوع را هم بدانیم که الآن دیگر تنها تیم ما برای رسیدن به پلی‌آف تعیین کننده نخواهد بود چون شرایط مانند اول فصل برای همه تیم‌ها یکسان نیست. در جدول فعلی لیگ تعدادی تیم بالاتر از ما قرار دارند که اگر آن‌ها نتایج خوبی بگیرند رسیدن ما به پلی‌آف سخت می‌شود. فعلا به کسب برد فکرمی‌کنیم و در ادامه نیم نگاهی هم به پلی‌آف داریم.
او در پایان ضمن تشکر از همه اهالی رسانه، در پاسخ به این سوال که چرا ابتدا خبر انتخابش به عنوان سرمربی خاتم را تکذیب کرد؟ توضیح داد: به هر حال باید حرفه‌ای عمل کرد و وقتی شما در حال مذاکره هستید، درست نیست این خبر را رسما رسانه‌ای کنید و از نظر من غیر حرفه‌ای است. در آن زمان مشغول مذاکره بودیم و به همین دلیل نباید رسما اعلام می‌کردم که سرمربی خاتم هستم، چون امکان داشت به توافق نهایی نرسیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین