تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
plusresetminus
حزب الله:پژوهش به عنوان حلقه مفقوده توسعه باید بیش از گذشته مورد توجه متصدیان امر مدیریت شهری قرار گیرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۳۵۱
تلاش شهرداری برای شناسایی نخبگان و بهره مندی از یافته های پژوهشی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، احمد ناصربخت در بازدید از غرفه متمرکز مدیریت شهری در ششمین نمایشگاه هفته پژوهش که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، اظهار داشت: پژوهش و تحقیق کلید تحول انسانی است. 
وی با بیان اینکه پژوهشگر با مجاهدت علمی به دنبال یافتن راهی برای دستیابی به حق و حقیقت است ،گفت: شهرداری به دنبال به دنبال نهادینه کردن پژوهش در مجموعه مدیریت شهری است.
مدیر بخش فناوری های نوین مدیریت شهری در ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان البرز ادامه داد: مدیریت شهری کرج به دنبال شناسایی نخبگان شهری و بهره مندی از یافته های تحقیقی و پژوهشی در برنامه ریزی و اجرای پروژه های شهری است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج در ادامه افزود: با توجه به پیشرفت روز افزون و رویارویی با مسائل پیچیده، مقوله تحقیق و توسعه و پژوهش به عنوان حلقه مفقوده توسعه باید بیش از گذشته مورد توجه متصدیان امر مدیریت شهری قرار گیرد.
وی بیان کرد: مدیریت شهری تلاش می کند با نهادینه کردن موضوع تحقیق و پژوهش و مطالعات راهبردی مسیر و چشم اندازی نو پیش روی مدیریت شهری و شورای کلانشهر کرج فراهم آورد.
گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز از روز گذشته در دانشگاه آزاد واحد کرج آغاز به کار کرده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین