کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعوت از ۱۶ تیم خارجی برای حضور در کشتی جام باشگاه‌های جهان

مهر , 17 آذر 1398 ساعت 11:01

حزب الله:شمارش معکوس برگزاری پیکارهای کشتی جام باشگاه های جهان به میزبانی بجنورد در حالی سپری می شود که برای ۱۶ تیم خارجی دعوتنامه ارسال شده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان طبق تقویم اتحادیه جهانی در روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار می ‌شود. پیکارهایی که با حضور سه تیم ایرانی و سه تیم خارجی در هر دو رشته پیگیری خواهد شد و فدراسیون کشتی در تلاش است تیم‌های خارجی با کیفیتی را به کشورمان دعوت کند.
حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در همین خصوص به خبرنگار مهر گفت: تاکنون برای ۱۶ تیم خارجی دعوت نامه ارسال شده تا بتوانیم تیم های مورد نظر را در موعد مقرر پذیرای این تیمها در رقابتهای جام باشگاه های جهان باشیم.
وی افزود: با توجه به شرایط موجود سعی فدراسیون بر این بود با توجه به مسایل و هزینه های ایاب و ذهاب از کشورهای همجوار دعوت بعمل آورد که این موضوع انجام شده و منتظر پاسخ و شرایط ورود این تیمها هستیم.
سخنگوی فدراسیون کشتی به برگزاری چندین جلسه هماهنگی با مسئولان استان میزبان اشاره کرد و گفت: تاکنون دو جلسه با استاندار خراسان شمالی برگزار شده و ستاد اجرایی مسابقات نیز هم اکنون در حال انجام تدارکات لازم برای میزبانی است.
به گزارش خبرنگار مهر، در کشتی آزاد تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و در کشتی فرنگی تیم‌های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و هیات کشتی سیرجان از کشورمان سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان را بدست آورده اند.


کد مطلب: 213321

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/213321/دعوت-۱۶-تیم-خارجی-حضور-کشتی-جام-باشگاه-های-جهان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com