کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش وزارت بهداشت به شیوع آنفلوانزا و تعطیلی مدارس

مهر , 14 آذر 1398 ساعت 9:38

حزب الله:رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به تبیین سیاست این وزارتخانه در قبال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفلوانزا پرداخت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کیانوش جهانپور، در واکنش به تعطیلی مدارس استان سیستان و بلوچستان به علت شیوع آنفلوانزاگفت: وزارت بهداشت چنین توصیه ای ندارد که مدارس به دلیل شیوع آنفلوانزا تعطیل شوند.
وی افزود: توصیه ما این است که دانش آموزان مبتلا به آنفلوانزا، چند روز در منزل بمانند و استراحت کنند تا از شیوع بیماری به دیگران پیشگیری شود.
جهانپور در خصوص تعطیلی مدارس استان سیستان و بلوچستان به علت شیوع آنفلوانزا، گفت: وزارت بهداشت در جریان تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس این استان نیست و حتی تا روز گذشته نیز، سیستان و بلوچستان جزو پنج استانی نبوده است که بیشترین مبتلایان به آنفلوانزا را داشته اند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به پنج استان کشور که بیشترین افراد مبتلا به آنفلوانزا را دارند، اشاره کرد و افزود: استان های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، گلستان و خوزستان، بیشترین مبتلایان را داشته اند.
جهانپور در خصوص آمار فوتی های ناشی از آنفلوانزا در کشور، گفت: آمار جدید شنبه آینده منتشر می شود، اما آنچه مسلم است اینکه آمار ۵۶ فوتی افزایش یافته است.


کد مطلب: 213125

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/213125/واکنش-وزارت-بهداشت-شیوع-آنفلوانزا-تعطیلی-مدارس

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com