تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
plusresetminus
حزب الله:رواسی گفت: هم اکنون برخی از کله پزی‌های سطح تهران کله پاچه را ۱۰ تا ۱۵ درصد گرانتر می‌فروشند.
۰
کد مطلب : ۲۱۰۸۴۹
گرانفروشی ۱۵ درصدی کله پاچه به قیمت ۱۵۰ هزار تومان !
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین رواسی رئیس اتحادیه طباخان کله، پاچه و سیرابی درباره گرانفروشی کله پاچه اظهار کرد: هم اکنون برخی از کله پزی‌های سطح تهران کله پاچه را ۱۰ تا ۱۵ درصد گرانتر می‌فروشند.

رئیس اتحادیه طباخان کله، پاچه و سیرابی با اشاره به اینکه هم اکنون کله پاچه در بازار کم است، تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد از اعضای خود اتحادیه، با مشکل کمبود کله و پاچه روبه رو هستند چرا که برخی از فروشندگان در فروش این ماده غذایی افراط می کنند.

رواسی با بیان اینکه اجازه واردات در این صنف نداریم، اظهار کرد: هم اکنون بالای ۸۰ درصد مردم از غذای سنتی استفاده می‌کنند بنابراین استفاده غذایی در این صنف به مراتب بیشتر است و باید فکری برای آن داشت.

رئیس اتحادیه طباخان کله، پاچه و سیرابی در پاسخ به این پرسش که هم اکنون نظارتی بر این صنف وجود دارد یا خیر؟ افزود: با سازمان تعزیرات، برای برخورد با  فروشندگان گرانفروش صحبت شده است، اما متاسفانه این صحبت ها هم اکنون در حد حرف باقی مانده است.

به گفته رواسی، برخی فروشندگان قیمت یک دست کامل کشتار روز را به قیمت ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

گفتنی است، بازار کله پاچه و فروش آن در طباخی‌ها در ماه‌های اخیر با کسادی عجیبی روبه‌رو شده و همین موضوع باعث شده بسیاری از طباخان تغییر شغل و فعالیت در عرصه‌های دیگر اقتصادی را در دستور کار قرار دهند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین