تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
plusresetminus
حزب الله:رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در قدرتمندترین حالت خود قرار دارد.
۰
کد مطلب : ۲۰۲۲۰۲
نیروهای مسلح ایران در اوج قدرت قرار دارند/ایران تنها نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان هرمزگان اظهار داشت: سالانه بیش از ۲۸ میلیون نفر از ایران و سایر کشورها به زیارت امام رضا می‌روند.
وی بیان داشت: از برکات انقلاب این است که ارزش‌های فراموش شده زنده شد و بیش از ۹۰۰ نماز جمعه در طول هفته خوانده می‌شود.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله عالی) عنوان کرد: اولین جمله در تمام این نماز جمعه‌ها دعوت مردم به تقوا است. معارف دینی زیادی در این خطبه‌های خوانده می‌شود که قبل از انقلاب خبری از اینگونه مراسمات نبود.
آیت الله محمدی گلپایگانی تاکید کرد: یکی از برکات انقلاب زنده کردن ارزش‌های فراموش شده است، نماز جمعه قبل از انقلاب وجود نداشته و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. امروز حتی در شهرها و روستاهای کوچک نیز نماز جمعه برگزار می‌شود و مردم با شور در این مراسم شرکت می‌کنند
وی افزود: وضعیت قبل از انقلاب بسیار نابسامان و اسفبار بود، تعداد کشته‌های مسجد گوهر شاد که به دستور رضا خان انجام شد بیش از چند هزار نفر بود. یکی از بدترین وضعیت‌ها کشف حجاب بود که مردم مومن را مجبور به پنهان شدن در خانه هایشان کرده بود
به گفته حجت الاسلام گلپایگانی، جشن‌های دو هزار و۵۰۰ ساله رسوایی بزرگی است که در زمان پهلوی در این کشور برگزار می‌شده است، امام ما را از خواب بیدار کرد و ایران را نجات داد، کاری کرد که یک رژیم مسلح از ریشه ساقط شود و این ممکن نبود مگر با پشتیبانی مردم.
آیت‌الله محمدی گلپایگانی تصریح کرد: در زمان پهلوی شاه و خانواده خرج عیش و نوش خود را از آستان قدس رضوی پرداخت می‌کردند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله عالی) گفت: در زمان حکومت محمدرضا شاه بسیاری از پست‌های مهم کشوری در اختیار غیرمسلمانان بود و عزت را از مسلمانان گرفته بود.
آیت‌الله محمدی گلپایگانی اذعان کرد: امام خمینی (ره) حق حیات به گردن همه ما دارند و عزت از دست رفته ما را برگرداند و امروزه اگر کسی بخواهد بنده خدا باشد هیچ کشوری مناسب‌تر از ایران وجود ندارد.
وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در قدرتمندترین حالت خود قرار دارد و از هیچ حمله‌ای هراس ندارد و پهپاد ۲۱۰ میلیون دلاری آمریکایی را با اقتدار سرنگون کردند.
آیت الله محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه هنوز هم آمریکایی‌ها نمی‌دانند چگونه سپاه پاسداران این پهباد را شناسایی و سرنگون کرد، خاطرنشان کرد: آن‌ها امروز می‌دانند نمی‌توانند با ایران در بیفتند.
وی تاکید کرد: ایران تنها نیست و کشورهای زیادی طرفدار و دوست‌دار کشور ما هستند
وی خاطرنشان کرد: مردم استان که محرومیت فراوانی دارند مستحق هرگونه خدمتی دارند، مسئولان باید بدانند که از بیت‌المال استفاده می‌کند باید خدمت کند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله عالی) خطاب به امامت جمعه استان، ابراز کرد: آقا فرمودند که خطبه‌هایتان را کوتاه کنید و مجموع دو خطبه ۳۰ دقیقه باشد.
وی ادامه داد: مسئولان استان هرمزگان بدانند مردم این استان مستحق هرگونه خدمت و تلاشی هستند، در هر رده‌ای هستید بدانید که همیشه نوبت شما نیست پس برای این‌که حسرت نخورید از همین امروز کار کنید
وی افزود" حجت الاسلام نعیم آبادی در طول بیست و نه سال خدمت ۴۰۰ مسجد را در این استان احداث کرده است. همچنین از مردم هرمزگان می‌خواهم که حجت الاسلام عبادی‌زاده را تنها نگذارند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین