تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
plusresetminus
در نخستین کنفرانس بین المللی بهینه کاوی

امداد خودرو ایران موفق به دریافت تقدیرنامه شد

حزب الله:امداد خودرو ایران با حضور در ششمین دوره جایزه ملی بهره وری موفق به دریافت لوح تقدیر این جشنواره شد.
۰
کد مطلب : ۶۷۴۳۰
امداد خودرو ایران موفق به دریافت تقدیرنامه شد

 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،نخستین کنفرانس بین المللی بهینه کاوی با حضور اندیشمندان، کارشناسان، صاحبان بنگاه‏های اقتصادی، استادان دانشگاه‏ها و محققان داخلی و خارجی و بیش از 10 کشور خارجی از جمله انگليس، ایرلند، هلند، نیوزیلند و سنگاپور در تهران برگزار شد.


از همین رو ، شرکت امدادخودرو ایران پس از اعلام فراخوان و با ارسال پروژه ها ، در بین 35 پروژه ارسالی به دبیرخانه کنفرانس، به عنوان یکی از دو شرکت برتر، موفق به اخذ تقدیرنامه از رئیس شبکه جهانی بهینه کاوی و رئیس کنفرانس شد.


بنا به این گزارش ، پروژه ها و تجارب برتر بهینه کاوی شرکت هایی چون زیراکس، فیلیپس و نمونه هایی از کشور سنگاپور توسط سخنرانان بین المللی از جمله رابین مان(رئیس کنفرانس و رئیس شبکه جهانی بهینه کاوی)، ریچارد کراس(مدیر منابع انسانی زیراکس در روسیه و اروپای شرقی)، جان هامالایان(مدیر منطقه ای شرکت DELL در آسیا)، هانس ون بیک(مدیر تعالی فیلیپس در فیلیپین، ونزوئلا و هلند)، جان بیورک و گرین چاو ارائه شد.


در این کنفرانس از 9 تجربه موفق در زمینه بهینه کاوی که توسط بنگاه های اقتصادی انجام شده بود، تقدیر به عمل آمد و در این جایزه(مرحله نخست ششمین جشنواره ملی بهره وری)، پس از اعلام فراخوان، 35 پروژه به دبیرخانه ارسال شد که توسط کمیته علمی 19 پروژه موفق شدند به مرحله داوری کارشناسان بهینه کاوی راه پیدا کنند. در اين بين، دو پروژه موفق به دریافت لوح تقدیر و هفت پروژه موفق به دریافت سپاس نامه شدند.


بخش دوم جشنواره ملي بهره وري در دی ماه سال جاری و بخش سوم نیز در اردیبهشت ماه سال 94 برگزار می‏شود و در نهایت در روز ملی بهره وری (31 اردیبهشت ماه) نتیجه نهایی جشنواره اعلام خواهد شد.

 

منبع : ايكوپرس به نقل از روابط عمومی امدادخودرو ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین