تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
plusresetminus
حزب الله:بر اساس آمار منتشرشده از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان آذرماه سال جاری در میان تولیدکنندگان محصولات فولادی، گروه فولاد مبارکه (فولادمبارکه- ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا- ورق خودرو چهارمحال و بختیاری) با تولید 4 میلیون و 764 هزار و 147 تن محصولات فولادی یعنی 52 درصد تولید کل محصولات فولادی کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
۰
کد مطلب : ۷۵۰۴۴
بزرگترین تولیدکنندگان فولاد خام ایران کدامند؟
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، بنا بر همین گزارش در مدت یاد شده مقدار 11 میلیون و 187 هزار و 978 تن فولاد خام تولید شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 11 میلیون و 38 هزار و 861 تن بوده است.



این گزارش حاکیست در میان تولیدکنندگان فولاد خام، گروه فولاد مبارکه اصفهان (شرکت فولاد مبارکه- ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا- فولاد هرمزگان) با تولید 5 میلیون و 548 هزار و 808 تن فولاد خام و حفظ سهم 50 درصدی از کل تولید فولاد کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است و فولاد خوزستان با تولید 2 میلیون و 556 هزار و 551 تن و ذوب‌آهن اصفهان با تولید 2 میلیون و 96 هزار و 675 تن فولاد خام رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.



بر اساس آمار منتشرشده از سوی ایمیدرو همچنین در این مدت مقدار 9 میلیون و 94 هزار و 136 تن انواع محصولات فولادی شامل کلاف، ورق گرم، ورق گالوانیزه، تیرآهن، میلگرد، ورق عریض، لوله و ... در کشور تولید شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته مقدار 8 میلیون و 891 هزار و 892 تن بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین