تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
plusresetminus
حزب الله : با ابلاغ حکمی از سوی مدیر کل بازرسی شهرداری کرج محمد حاجی اسفندیاری مسئول امور بازرسی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج شد.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۲۴۰
محمد حاجی اسفندیاری مسئول امور بازرسی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج شد

 



 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  با ابلاغ  حکمی از سوی کاظم احمدی، مدیر کل بازرسی شهرداری کرج، محمد حاجی اسفندیاری به عنوان مسئول  امور بازرسی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج منصوب  شد.
 
در متن این ابلاغ آمده است:
 
جناب آقای محمد حاجی اسفندیاری
با سلام
 
نظر به مراتب تعهد، تخصص و رضایت از عملکرد جنابعالی، به موجب این ابلاغ سمت شما به عنوان (( مسئول امور بازرسی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج)) منصوب می گردید.
 
از آنجائیکه بازرسی مهم است و باید دقیق و به هنگام انجام شود تا بتواند در اصلاح امور نقش موًثری داشته باشد، امید است به فضل و عنایت خداوند متعال و با نصب العین قرار دادن تقوی الهی، اخلاق حسنه و توجه به اصول قانون مداری در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) با اهتمام به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، جهت تقویت بازرسی در آن مجموعه اثر گذار باشید.
 
بی گمان تسامح در مبارزه با فساد به نوعی هم دستی با فاسدان و مفسدان است و توفیق خدمتگزاری صادقانه، پیگیرانه وعالمانه هدیه ای از جانب خداوند منان است به هر حال هدایت و کمک او را برای شما خواستارم.
 
کاظم احمدی
مشاور شهردار و مدیر کل بازرسی

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین