تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
plusresetminus
معاون خدمات شهری شهرداری کرج آتش نشانی را یک حرفه صرف ندانست بلکه آن را تعیین یک شیوه زندگی و حرکت در مسیر تعالی جسم و روح فعالان این عرصه برشمرد.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۸۴۴
انتخاب حرفه آتش نشانی در واقع انتخاب مسیر و اسلوبی برای زندگی است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسن مدیرروستا این مطلب را اعلام کرد و روز آتش نشان را به همه نیروهای فعال در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کشور به ویژه نیروهای این سازمان در شهرداری کرج، تبریک گفت.

وی با تاکید بر اینکه شیوه های زندگی هر فرد بر اساس شخصیت و توان وی تعیین می شود، از افرادی که در سازمان آتش نشانی بخصوص در حوزه عملیاتی مشغول به فعالیت هستند به عنوان کسانی یاد کرد که ابعاد ایثارگری و فداکاری روح و شخصیت شان برجسته است و ایمنی و سلامت دیگران را بر زندگی و سلامت خویش مقدم می شمارند.

مدیرروستا اظهار داشت: این گروه، با انتخاب حرفه آتش نشانی، یک نوع سبک زندگی و حیات را برای خود انتخاب می کنند که نسبت به دیگر انتخاب ها دشوارتر و در عین حال شیرین تر و ارزشمندتر است.

وی، تاکید کرد: تاثیر انتخاب این حرفه تنها محدود به خود فرد نیست که زندگی وی و خانواده اش را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که این امر حساسیت و اهمیت موضوع را چند برابر کرده و لزوم توجه بیشتر به این قشر را یادآور می شود.

این مسئول به بخشی از مشکلات آتش نشانان نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه وضعیت حقوقی و درآمدی این قشر به رغم حساسیت، سختی کار و خطراتی که برای آنان به همراه دارد، دارای تفاوت فاحشی نسبت به دیگر کارمندان و نیروهای استخدامی وزارت کشور نیست که این مشکل باید در سطح ملی حل شده و در سطوح بالاتر کشوری برای آن قانونگذاری شود.

وی، افزایش کیفی و کمی تجهیزات و امکانات این مجموعه را نیز از ملزومات سازمان ارزیابی کرد و بیان داشت: کار کردن افراد در شغل و حرفه ای که آنان را در معرض انواع آسیب ها و خطرات قرار می دهد، نیازمند تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز است و تامین اعتبار و هزینه کرد در این زمینه، یکی از نیازهای اساسی شهر محسوب می شود که امیدواریم با حمایت مسئولان، این امر با سرعت و کیفیتی بیشتر و بهتر از گذشته، صورت پذیرد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین