تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
plusresetminus
فردا و با تخصیص هزینه ای 15 میلیارد تومانی؛

فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک کرج به بهره برداری می رسد

شهردار کرج از بهره برداری فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک در این کلانشهر با تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: این طرح عمرانی به منظور تسهیل در تردد شهروندانی که قصد عبور از اتوبان قزوین و جاده قزلحصار به محدوده حصارک را دارند احداث می شود .
۰
کد مطلب : ۱۲۳۵۴۷
فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک کرج به بهره برداری می رسد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: فردا دوشنبه پنجم مهرماه سال 95 ساعت 11 صبح،  فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک با حضور مسئولان ارشد شهری و استانی البرز، به بهره برداری می رسد.

شهردار کرج اظهار داشت: ساخت تقاطعات غیر هم سطح در محدوده حصارک از سال 93 با توجه به میزان ترافیک بالا و ایجاد مشکلات عبور و مرور برای شهروندان در این مسیر به همت مدیریت شهری کرج آغاز شد که با افتتاح این پروژه شاهد بهره برداری از دومین تقاطع غیر هم سطح در محدوده مذکور طی سال 95 خواهیم بود.

ترکاشوند بیان کرد: فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک برای دسترسی آسان شهروندان و مسافرانی که قصد عبور از اتوبان قزوین و جاده قزلحصار به حصارک را دارند احداث شده و برای تحقق این طرح عمرانی بالغ بر 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

این مسئول ارشد شهری به مشخصات فنی پروژه عمرانی مذکور اشاره کرد و گفت: مساحت عرشه این پل بالغ بر دو هزار و 600 مترمربع، عرض آن به طول 8 الی 18 متر و طول پروژه فاز دوم تقاطع غیر هم سطح حصارک بالغ بر 215 متر است.

وی اضافه کرد: نوع عرشه فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک بتنی پیش تنیده می باشد که حجم بتن استفاده شده در آن بالغ بر پنج هزار مترمکعب می باشد؛ این پل 6 پایه دارد و 700 تن آرماتور نیز در آن به کار برده شده است.

شهردار ایران کوچک در پایان یادآور شد: آسفالت مصرفی برای احداث و بهره برداری از پروژه هزار و 600 تن بوده و 16 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، 45 تن هندریل در آن صورت گرفته است.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین