تاریخ انتشارسه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
plusresetminus
۱
کد مطلب : ۴۱۶۵۴
رقص بابک زنجانی با دختران تاجیک
در پی دستگیری ۴۹ نفر از مقامات ترکیه به اتهام پولشویی و دریافت رشوه از رضا ضراب،تاجر ایرانی الاصل کشور ترکیه و شریک بابک زنجانی خبرگزاری Doğan Haber با انتشار ویدئویی از رقص بابک زنجانی می نویسد این ویدئو ۱۵ مارس ۲۰۱۳ در حاشیه مراسم افتتاح یکی از پروژه های پایانه مسافربری «آسیا اکسپرس» - شرکت هلدینگ توسعه سورینت بابک زنجانی با حضور برخی مقامات تاجیکستانی توسط خبرنگار این خبرگزاری گرفته شده است.
(برای دیدن فیلم به فایل ضمیمه مراجعه نمایید.)
به گزارش حزب الله به نقل از خبرایرانی،در پی دستگیری ۴۹ نفر از مقامات ترکیه به اتهام پولشویی و دریافت رشوه از رضا ضراب،تاجر ایرانی الاصل کشور ترکیه و شریک بابک زنجانی خبرگزاری Doğan Haber با انتشار ویدئویی از رقص بابک زنجانی می نویسد این ویدئو ۱۵ مارس ۲۰۱۳ در حاشیه مراسم افتتاح یکی از پروژه های پایانه مسافربری «آسیا اکسپرس» - شرکت هلدینگ توسعه سورینت بابک زنجانی با حضور برخی مقامات تاجیکستانی توسط خبرنگار این خبرگزاری گرفته شده است.

با بالاگرفتن دعوای سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تركیه میان جناح وابسته به فتح الله گولن و رجب طیب اردوغان و افشای پی در پی فسادهای مقامات و آقازاده های دولتی، پای سورینت زنجانی هم به این پرونده باز شد.

جریانات مربوط به كشف بیش از ۱.۵ تن طلا در فرودگاه آتاتورك تركیه بخشی از اتهامات مختلفی است كه علیه آقازاده های كابینه اردوغان مطرح شده است. بنابراین گزارش، در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۳ ، هواپیمایی متعلق به خطوط هوایی یو.ال.اس با محموله ۱.۵ تن طلا در فرودگاه آتاتورك متوقف می شود.

مقصد بخشی از این طلاها شركت های تركیه ای بوده اند و بخشی نیز كه به ادعای رسانه های تركیه فاقد اسناد و مدارك رسمی بوده اند، متعلق به شركت سورینت بابک زنجانی بوده اند.

به گزارش خبرایرانی،از سوی دیگر رضا ضراب، بازرگان ایرانی الاصل که در جریان رسوایی اخیر مالی در ترکیه بازداشت شده است، در بازجویی از بابک زنجانی به عنوان "رییس" خود نام برده است.

به گزارش تارنمای "تودی زمان"، ضرابی که متهم به پولشویی و قاچاق طلا  است، در بازجویی‌های خود از "ب.ز" به عنوان رئیس اصلی خود نام برده است. 
بابک زنجانی، بازرگان ثروتمند ایرانی است که در حال حاضر مدیریت هولدینگ سورینت را بر عهده دارد. روزنامه ی "هابر ترک" در گزارشی در رابطه با رابطه ی زنجانی و ضراب نوشته که بابک زنجانی بسیار خوش شانس بوده که در جریان بازداشت‌های اخیر دستگیر نشده است. این روزنامه مدعی شده که ضراب و زنجانی اولین بار سال‌ها پیش در تبریز با یکدیگر ملاقات کردند و ضراب از آن پس برای زنجانی کار می کرده است. یک تیم مخصوص از دایره ضد قاچاق و مبارزه با جرایم سازمان یافته ی پلیس ترکیه به مدت یک سال فعالیت‌های ضراب و همکاران و اطرافیان او را را زیر نظر داشتند. در جریان عملیات مراقبت از فعالیت‌های ضراب، شواهدی به دست آمده که نشان می دهد زنجانی احتمالاً در راس یک طرح بین المللی قرار داشته است.

به گزارش خبرایرانی،بابک زنجانی نام ناشناخته‌ای در ترکیه نیست. این بازرگان ۳۹ ساله مالک شرکت‌های مختلفی در ترکیه است. نام او اولین بار در جریان فروش شرکت هواپیمایی "اونور ایرلاین" بر سر زبان‌ها افتاد و شایعه شد که یکی از شرکت‌های زنجانی قصد خرید نصف سهام بزرگترین شرکت اتوبوسرانی ترکیه، "اولسون اند واران" را داشته است.
منبع : خبرایرانی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
فدایی رهبر
اینقدر با گنده کردن این موضوع عوام رو فریب ندید.همینکارا رو میکنید که بهتون میگن افراطی
آدم که نکشته
یه کم ظرفیت پیداکنید تورو خدا
آخرین عناوین