BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> عملکرد مثبت شوراها موجب افزایش حضور مردم درانتخابات شد | حزب الله نیوز
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
plusresetminus
حزب الله : رییس شورای عالی استان ها گفت:حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بسیار گسترده بود و عملکرد مثبت شوراها موجب افزایش حضور مردم در این انتخابات شد
۰
کد مطلب : ۱۴۱۶۱۹
عملکرد مثبت شوراها موجب افزایش حضور مردم درانتخابات شد
 

 

                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی چمران روز پنجشنبه درچهلمین نشست اجلاس عمومی شورای عالی استان ها افزود: میزان استقبال و حضور مردم در انتخابات این دوره بسیار چشمگیر بود و همچنین شمار ثبت نام شوندگان برای نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از افزایش بالایی برخوردار بود به طوری که در تهران حدود سه هزار نفر ثبت نام کردند و این موضوع گویای این است که شوراها جایگاه واقعی خود را در بین مردم پیدا کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر شوراها هم از جایگاه خود دفاع کنند موجب توسعه و اعتلای بیشتر کشور خواهد شد و از همین جا به منتخب ریاست جمهوری و همچنین منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک می گوییم.
چمران اضافه کرد: منتخبان این دوره از شوراها باید بتوانند خدمتگذاران صدیق برای کشور و مردم باشند و در حل مشکلات اشتغال و نبود اشتغال و رکورد اقتصادی فعال تر باشند.

رییس شورای عالی استان ها تاکید کرد: برای حل مشکلات کشور و مردم باید همه دست به دست هم دهیم و این تفکر را که از یک طیف خاص استفاده شود کنار بگذاریم بلکه همه با هم درکنار هم کشور را بسازیم تا آسایش ، آرامش و رفاه مردم فراهم شود.
وی ادامه داد:برای افرادی که این مسئولیت را به دوش می کشند، آرزوی موفقیت را داریم و افرادی هم که این مسئولیت از روی دوششان برداشته شده در جایگاه خدمتی خود بازهم کوشا باشند.

چمران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اوضاع منطقه و سفر ترامپ به عربستان، گفت: گروکشی برخی ازکشورهای عرب منطقه به ویژه عربستان کاملا قابل مشاهده است .

وی اضافه کرد: این امر انسان را به یاد کودکانی می اندازد که ازخود قدرتی ندارند و به یک پهلوان تکیه کرده اند و به خود می بالند و به قول معروف کری می خوانند، ازترس اینکه آنها را عوض نکنند.

رئیس شورای عالی استان ها تاکید کرد:ترامپ به عربستان می آید طلا و شمشیر مرصع می گیرد و سلاح را در قرارداد های طولانی مدت به آنها می فروشد تا کارخانه هایشان به راه بیافتد و جوانان شان اشتغال داشته باشند و همچنین قرارداد فروش سلاح ۵۰۰ میلیون دلاری طولانی مدت می بندد تا سران فعلی عربستان روی کار بمانند.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که به ما می گویند نباید موشک داشته باشید وکشوری مثل عربستان نه می داند کشور چیست و نه می داند که حقوق بشرچیست.

چمران اعلام کرد: این همه ایران هراسی و اسلام هراسی که به راه انداخته اند یک صحبت تو خالی و پوچ است .

وی اضافه کرد:عربستان ازتروریست هایی مثل داعش حمایت می کند تا با سوریه بجنگد و درانگلیس بمب کار بگذارد؛همه این پول هایی که عربستان در این زمینه خرج می کند پول مسلمانان و مردم عربستان است که صرف خرید بمب و موشک برای ریحنتن روی سر مردم یمن می شود.

رئیس شورای عالی استان تاکید کرد: تمام این اقدامات که انجام می شود موجب استقرار بیشتر اسرائیل و آمریکا در منطقه خواهد شد و در حال حاضر این توطئه در خاورمیانه پا گرفته است و دعا می کنیم که شر همه اینها، این جانوران خبیث از سر مردم منطقه کوتاه شود و مردم خلاص شوند.

وی ابراز امیدواری کرد، همانطور که در ایران انقلاب اسلامی شد،مردم منطقه نیز تلاش کنند و تلاش آنها از جمله مردم بحرین به سرانجام برسد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین