تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
plusresetminus
حزب الله : وزیر دفاع گفت: ما برای صلح و آرامش مردم منطقه تلاش کردیم، اما آمریکایی‌ها با شرارت به دنبال مشکل سازی برای منطقه و ما هستند.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۴۱۵
امروز آمریکایی‌ها در دنیا منزوی هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم افتتاح مجتمع غدیر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش که امروز سه شنبه ۲۹ آبان ماه برگزار شد؛ ضمن تبریک دهه وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: این حرکت علمی را در این شرایط تبریک عرض می‌کنم. دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم است؛ امروز ارتش یک نیروی مورد اعتماد برای فرماندهی معظم کل قوا و مردم است.
 
وی در ادامه با بیان ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز دارای یک ارتش ولایی مقتدر و مردمی بوده و در چشم بیگانه‌ها؛ یک ارتش مقتدر و بازدارنده داریم. سه ویژگی مهم ارتش خودکفایی، سادگی و انضباط است که بیانگر ساخت درونی ارتش است.
 
وزیر دفاع افزود: دشمن تلاش می‌کند تا اجازه ندهد که ملت بزرگ ایران از منابع خود استفاده کنند. آنان می‌خواهند مردم ما را از داشته هایشان محروم کنند.
 
حاتمی با تاکید بر خودکفایی ارتش اظهار کرد: قانون، ارتش و نیرو‌های مسلح را مکلف به خودکفایی در سازماندهی و تامین تجهیزات کرده است؛ همانطور که اجرای ماموریت‌های مهم نیرو‌های مسلح در هشت سال دفاع مقدس یک کار مهمی بود که انجام گرفت.
 
وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا اجازه ندهد که ملت بزرگ ایران از منابع خود استفاده کنند. آنان می‌خواهند مردم ما را از داشته هایشان محروم کنند.
 
حاتمی ادامه داد: بسیار مهم است که بتوانیم متخصصینی تربیت کنیم که فرهنگ ما را بفهمند. از مهم‌ترین الزامات ما انتخاب دانشجویان خوب است و اینکه تاکید می‌شود به جای عضوگیری به دنبال عضویابی باشیم برای این است که افرادی را پیدا کنیم که متناسب با فرهنگ و روحیه سازمان ارتش و نیرو‌های مسلح باشند.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: پس امروز به جای عضوگیری؛ عضویابی در بدنه نیرو‌های مسلح مطرح است. ارتش یک فرصت خوب در این رابطه داشته؛ و آن ورود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار سرباز به بدنه ارتش است.
 
حاتمی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها می‌خواستند با فریبکاری علیه ما ائتلاف‌سازی کنند، اما در نهایت تنها ماندند، گفت: امروز با حرکت رو به جلو، ابتکار و ابداع جهادی در این شرایط از مشکلات عبور خواهیم کرد. امروز آمریکایی‌ها در دنیا منزوی هستند و کشوری در کنار آن‌ها نیست، همانطور در سازمان ملل مورد تمسخر واقع شدن رئیس جمهور را شاهد بودیم. امروز ما از شرارت‌ها و تحریم‌ها راحت‌تر عبور می‌کنیم، چرا که امروز ما قدرتمند‌تر و آن‌ها ضعیف‌تر شده اند. پشت سر این مقاومت یک پیروزی خواهد بود و نصرت خدا شامل حال ما خواهد شد. ما برای صلح و آرامش مردم منطقه تلاش کردیم، اما آن‌ها با دروغ پردازی و شرارت به دنبال مشکل سازی برای منطقه و ما هستند.
 
وی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: به کوری چشم آن‌ها امسال دهه فجر پرشکوه تری خواهیم داشت. انشاءالله دهه پنجم اوج عزت و افتخار برای انقلاب اسلامی و کشور و ملت ما خواهد بود.
 
حاتمی در پایان با بیان اینکه امروز فصل بودجه است و همه مدیران و فرماندهان در تلاش هستند تا بودجه خوبی برای نیرو‌های مسلح و کل کشور رقم بخورد، تصریح کرد: امروز در ارتش یک شرایط بسیار ایده آل حاکم است و تک تک فرماندهان ارتش آبدیده و پا در رکاب و آماده اند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین